Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors naujasis „Mazda“ kompanijos vadovas rotoriniams varikliams pasakė - ne, tačiau japonų inžinieriai toliau intensyviai dirba ties naujos kartos „Mazda MX-5“.
Pati svarbiausia žinia yra ta, kad kartu su „Alfa Romeo“ specialistais kuriamas automobilis svers tik maždaug tūkstantį kilogramų. Tai reiškia, kad naujausioji „MX-5“ karta svers panašiai kaip ir pirmasis modelis pasirodęs 1989 metais.
Projekto vadovas Kiyoshi Fujiwara tikina, kad naujas modelis bus dinamiškesnis, ekonomiškesnis, turės galingesnius variklius.
Kartu su naujuoju kabrioletu, japonai pluša ties naujos kartos „SkyActiv“ benzininiais ir dyzeliniais motorais. „Mazda“ kompanijos atstovai tikina, kad naujos kartos „SkyActiv“ motorai bus efektyvesni negu šiuo metu populiarios hibridinės jėgainės. „Mazda“ specialistų teigimu, naujieji varikliai bus vidutiniškai 30 procentų efektyvesni ir ekonomiškesni.
Tačiau įdomiausia dalis dar tik prasideda. Kiyoshi Fujiwara tikina, kad eis savo išmintu keliu. Vietoj darbinio tūrio mažinimo ir turbokompresorių naudojimo, japonai nusprendė tobulinti atmosferinius agregatus. „Neatsisakome variklių su turbokompresoriais, tačiau norime išspausti viską iš atmosferinių variklių. Ypač, kai kalba pakrypsta link sukimo momento“, - pasakoja Kiyoshi Fujiwara.
Nors naujasis „Mazda“ kompanijos vadovas rotoriniams varikliams pasakė - ne, tačiau japonų inžinieriai toliau intensyviai dirba ties naujos kartos „Mazda MX-5“.
Pati svarbiausia žinia yra ta, kad kartu su „Alfa Romeo“ specialistais kuriamas automobilis svers tik maždaug tūkstantį kilogramų. Tai reiškia, kad naujausioji „MX-5“ karta svers panašiai kaip ir pirmasis modelis pasirodęs 1989 metais.
Projekto vadovas Kiyoshi Fujiwara tikina, kad naujas modelis bus dinamiškesnis, ekonomiškesnis, turės galingesnius variklius.
Kartu su naujuoju kabrioletu, japonai pluša ties naujos kartos „SkyActiv“ benzininiais ir dyzeliniais motorais. „Mazda“ kompanijos atstovai tikina, kad naujos kartos „SkyActiv“ motorai bus efektyvesni negu šiuo metu populiarios hibridinės jėgainės. „Mazda“ specialistų teigimu, naujieji varikliai bus vidutiniškai 30 procentų efektyvesni ir ekonomiškesni.
Tačiau įdomiausia dalis dar tik prasideda. Kiyoshi Fujiwara tikina, kad eis savo išmintu keliu. Vietoj darbinio tūrio mažinimo ir turbokompresorių naudojimo, japonai nusprendė tobulinti atmosferinius agregatus. „Neatsisakome variklių su turbokompresoriais, tačiau norime išspausti viską iš atmosferinių variklių. Ypač, kai kalba pakrypsta link sukimo momento“, - pasakoja Kiyoshi Fujiwara.