Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš penkis metus pirmą kartą pademonstruotas „Chevrolet Volt“ stengėsi pakeisti nusistovėjusią nuomonę apie elektromobilius. Nors „Chevrolet Volt“ nebuvo tradicinis elektromobilis, tačiau jis tikrai nebuvo pats populiariausias elektromobilis pasaulyje. Vis dėlto, „Chevrolet“ inžinieriai nusprendė nenuleisti rankų ir sukūrė visiškai naują modelį, kuris debiutavo šiandien prasidėjusioje Detroito automobilių parodoje.
Vizualiai automobilis pasikeitė tik truputėlį. Nors naujasis „Chevrolet“ modelis pasižymi naujo dizaino radiatoriaus grotelėmis, priekiniais ir galiniais žibintais, tačiau apskritai jis išliko panašus į pirmos kartos „Chevrolet Volt“. Evoliucija, o ne revoliucija?
Priekinius automobilio ratus suka visiškai nauja jėgainė, kuri buvo sukurta bendradarbiaujant su „Voltec“ inžinieriais. „Chevrolet Volt“ turi 18.4 kWh galingumo baterijas, elektrinį motorą ir 1.5 litro keturių cilindrų benzininį variklį.
Benzininio variklio pajėgumas siekia 101 arklio galią, tuo tarpu elektrinio motoro galia siekia net 149 AG ir 398 Nm. Gamintojų atstovų teigimu, naudojant tik elektrinio motoro energiją, automobilis galės pasiekti net 157 km/val. maksimalų greitį ir nuvažiuoti maždaug 80 kilometrų atstumą su pilnai įkrautomis baterijomis. Tuo tarpu naudojant elektrinio ir benzininio variklio tandemą, automobilis galės nuvažiuoti 676 kilometrus.
Norint pakrauti išsikrovusias baterijas, reikės palaukti maždaug 13 valandų naudojant 120V įtampos rozetę ir 4-5 valandas naudojant 240V įtampos rozetę.
Kaina? Daugiau nei 30 tūkst. eurų.
Prieš penkis metus pirmą kartą pademonstruotas „Chevrolet Volt“ stengėsi pakeisti nusistovėjusią nuomonę apie elektromobilius. Nors „Chevrolet Volt“ nebuvo tradicinis elektromobilis, tačiau jis tikrai nebuvo pats populiariausias elektromobilis pasaulyje. Vis dėlto, „Chevrolet“ inžinieriai nusprendė nenuleisti rankų ir sukūrė visiškai naują modelį, kuris debiutavo šiandien prasidėjusioje Detroito automobilių parodoje.
Vizualiai automobilis pasikeitė tik truputėlį. Nors naujasis „Chevrolet“ modelis pasižymi naujo dizaino radiatoriaus grotelėmis, priekiniais ir galiniais žibintais, tačiau apskritai jis išliko panašus į pirmos kartos „Chevrolet Volt“. Evoliucija, o ne revoliucija?
Priekinius automobilio ratus suka visiškai nauja jėgainė, kuri buvo sukurta bendradarbiaujant su „Voltec“ inžinieriais. „Chevrolet Volt“ turi 18.4 kWh galingumo baterijas, elektrinį motorą ir 1.5 litro keturių cilindrų benzininį variklį.
Benzininio variklio pajėgumas siekia 101 arklio galią, tuo tarpu elektrinio motoro galia siekia net 149 AG ir 398 Nm. Gamintojų atstovų teigimu, naudojant tik elektrinio motoro energiją, automobilis galės pasiekti net 157 km/val. maksimalų greitį ir nuvažiuoti maždaug 80 kilometrų atstumą su pilnai įkrautomis baterijomis. Tuo tarpu naudojant elektrinio ir benzininio variklio tandemą, automobilis galės nuvažiuoti 676 kilometrus.
Norint pakrauti išsikrovusias baterijas, reikės palaukti maždaug 13 valandų naudojant 120V įtampos rozetę ir 4-5 valandas naudojant 240V įtampos rozetę.
Kaina? Daugiau nei 30 tūkst. eurų.