• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Būkime biedni, bet teisingi - automobilių sportas Lietuvoje išgyvena įvairiapusiškus laikus. Nors progresas tikrai juntamas, tačiau vis dar atsiliekame nuo kaimynų.
Vis dėlto galime pasigirti visiems užmiršta, tačiau labai svarbia automobilių sporto šaka - dragu. Mūsų tautiečiai sugeba į varyti baimės ne tik mūsų kaimynams Latviams ar Lenkams, bet ir tolimesnėse šalyse gyvenantiems šio sporto entuziastams.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Norint sužinoti Lietuvos drago čempionato užkulisius, nedelsiant kreipėmės į šio čempionato organizatorių - Rolandą Šležą. Neseniai jį pakalbinę jums pristatėme būsimo čempionato naujoves ir ko galima tikėtis. Apie tai galite paskaityti
ČIA
. Šį kartą Rolandą pakalbinsime ir patrukdysime dėl kitos priežasties. Lietuvos drago čempionato organizatorių nusprendėme patrukdyti dėl jo bolido, kuris šiais metais važiuos drago pirmenybėse.
Lietuvos drago čempionato organizatorius yra pakeitęs ne vieną automobilį, tačiau dabar yra apsistojęs ties „Opel Corsa", kuri kadaise priklausė Egidijui Sadauskui. Vos užmetus akį į automobilį matyti, jog bolidas yra išlengvintas iki beprotybės. Norint suprasti kokios dietos buvo laikytasi, atpasakosime istoriją, kurią mums su šypsena pasakojo Rolandas.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Viskas prasidėjo pas mūsų broliuku latvius. Rolandas kartu su komanda buvo nuvykę į kaimynėje šalyje rengiamas varžybas, kuriose buvo tikimasi iškovoti prizines vietas. Latvijoje galioja taisyklės, jog prieš startuojant, kiekvieno dalyvio mašina yra pasveriama kartu su vairuotoju. Rolandui su savo automobiliu užvažiavus ant svarstyklių, ekrane degantys skaičiai parodė, jog automobilis nepatenka į minimalią 750 kilogramų ribą.
Tokį lengvą kėbulą traukia į priekį iš įvairiausių dalių surinktas agregatas. Jokių turbinų ar kompresorių – tai natūraliai alsuojantis keturių cilindrų žvėris. Lietuviai, nebūtų lietuviai, jei nesugalvotų, kaip sulipdyti tikrą šedevrą iš patvoryje besimėtančių dalių. Taigi šio variklio apačia yra pasiskolinta iš „Opel Sintra“ vienatūrio, o galva uždėta nuo ubagų ferario – „Calibra“.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
2,2 litro darbinio tūrio agregatas generuoja 219 arklio galių, o jų pakanka, jog kovinė „Corsa“ ketvirčio mylios trasą įveiktų per 12,19 sekundžių. Palyginimui, 2006 metų „BMW M6“ tokią pačią distanciją įveikia per 12,3 sekundės. Taigi, mažasis spuogas yra išties greitas, tiksliau, greičiausias atmosferiniu varikliu varomas Lietuvos drago čempionato dalyvis.
Šiemet Rolandas ketina dar pagreitėti, tačiau vargu, ar to pakaks patekti į greičiausią „SS“ klasę. Kaip bebūtų, toks yra jo tikslas, todėl ateities planuose ši mažulė turėtų pasipuošti turbina ir pereiti prie naujo metanolio raciono. Nors ir dabar automobilis tarp žiūrovų išlieka vienas mėgstamiausių, tačiau įgyvendinus planus, mažoji „Corsa“ taps tikru konkurentų siaubu.

Būkime biedni, bet teisingi - automobilių sportas Lietuvoje išgyvena įvairiapusiškus laikus. Nors progresas tikrai juntamas, tačiau vis dar atsiliekame nuo kaimynų.
Vis dėlto galime pasigirti visiems užmiršta, tačiau labai svarbia automobilių sporto šaka - dragu. Mūsų tautiečiai sugeba į varyti baimės ne tik mūsų kaimynams Latviams ar Lenkams, bet ir tolimesnėse šalyse gyvenantiems šio sporto entuziastams.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Norint sužinoti Lietuvos drago čempionato užkulisius, nedelsiant kreipėmės į šio čempionato organizatorių - Rolandą Šležą. Neseniai jį pakalbinę jums pristatėme būsimo čempionato naujoves ir ko galima tikėtis. Apie tai galite paskaityti
ČIA
. Šį kartą Rolandą pakalbinsime ir patrukdysime dėl kitos priežasties. Lietuvos drago čempionato organizatorių nusprendėme patrukdyti dėl jo bolido, kuris šiais metais važiuos drago pirmenybėse.
Lietuvos drago čempionato organizatorius yra pakeitęs ne vieną automobilį, tačiau dabar yra apsistojęs ties „Opel Corsa", kuri kadaise priklausė Egidijui Sadauskui. Vos užmetus akį į automobilį matyti, jog bolidas yra išlengvintas iki beprotybės. Norint suprasti kokios dietos buvo laikytasi, atpasakosime istoriją, kurią mums su šypsena pasakojo Rolandas.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Viskas prasidėjo pas mūsų broliuku latvius. Rolandas kartu su komanda buvo nuvykę į kaimynėje šalyje rengiamas varžybas, kuriose buvo tikimasi iškovoti prizines vietas. Latvijoje galioja taisyklės, jog prieš startuojant, kiekvieno dalyvio mašina yra pasveriama kartu su vairuotoju. Rolandui su savo automobiliu užvažiavus ant svarstyklių, ekrane degantys skaičiai parodė, jog automobilis nepatenka į minimalią 750 kilogramų ribą.
Tokį lengvą kėbulą traukia į priekį iš įvairiausių dalių surinktas agregatas. Jokių turbinų ar kompresorių – tai natūraliai alsuojantis keturių cilindrų žvėris. Lietuviai, nebūtų lietuviai, jei nesugalvotų, kaip sulipdyti tikrą šedevrą iš patvoryje besimėtančių dalių. Taigi šio variklio apačia yra pasiskolinta iš „Opel Sintra“ vienatūrio, o galva uždėta nuo ubagų ferario – „Calibra“.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
2,2 litro darbinio tūrio agregatas generuoja 219 arklio galių, o jų pakanka, jog kovinė „Corsa“ ketvirčio mylios trasą įveiktų per 12,19 sekundžių. Palyginimui, 2006 metų „BMW M6“ tokią pačią distanciją įveikia per 12,3 sekundės. Taigi, mažasis spuogas yra išties greitas, tiksliau, greičiausias atmosferiniu varikliu varomas Lietuvos drago čempionato dalyvis.
Šiemet Rolandas ketina dar pagreitėti, tačiau vargu, ar to pakaks patekti į greičiausią „SS“ klasę. Kaip bebūtų, toks yra jo tikslas, todėl ateities planuose ši mažulė turėtų pasipuošti turbina ir pereiti prie naujo metanolio raciono. Nors ir dabar automobilis tarp žiūrovų išlieka vienas mėgstamiausių, tačiau įgyvendinus planus, mažoji „Corsa“ taps tikru konkurentų siaubu.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų