„T8 Twin Engine“ jėgainė naudojama „XC90“ modelyje naudoja 2.0 litrų, keturių cilindrų ir poros elektros motorų kombinaciją, tuo tarpu mažesniems „Volvo“ modeliams skirta hibridinė jėgainė turės 3 cilindrų benzininio ir dviejų elektros motorų konfigūraciją. Pasak „Volvo“ kompanijos atstovų, naujoji „T5 Twin Engine“ turės 183 arklio galias išvystantį benzininį ir 75 arklio galias išvystantį elektrinį motorus.
Švedai, kol kas, neatskleidžia naujosios jėgainės techninių charakteristikų, tačiau keletą detalių apie naująjį kūrinį galime pateikti. Benzininis variklis bus 1.5 litro darbinio tūrio, CO2 emisija sieks mažiau nei 95 g/km, elektros motorai leis nuvažiuoti iki 50 kilometrų nenaudojant benzininio variklio.
„Volvo“ inžinierių įsitikinimu, naujoji „T5 Twin Engine“ jėgainė taps realia alternatyva dyzeliniams varikliams, kurie 100 kilometrų pareikalauja žymiai mažesnio kiekio kuro nei analogiško darbinio tūrio benzininis variklis. Tačiau yra vienas ir riebus BET.
Hibridinės jėgainės puikiai veikia laboratorijose ir gamintojų bandymų poligonuose. Realiame pasaulyje hibridinės jėgainės niekada efektyvumu nesugebėdavo prilygti dyzeliniams varikliams, kurie esant reikalui 100 kilometrų gali suvartoti 3 - 4 litrus dyzelino arba paspaudus akceleratorių į priekį šauti kaip sportiškas hečbekas. Jeigu realiame pasaulyje ši jėgainė galės pasiūlyti tas pačias savybes kaip ir eilinis 2.0 litrų, 180 arklio galių išvystantis dyzelinis variklis - naujam „Volvo“ kūriniui iškart skirsime 10 balų.