Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Leverkuzenas (Vokietija). Protingas, patogus ir patikimas – štai taip „Mazda“ apibūdina savo mažiausią modelį. Panašu, kad „Mazda2“ talentais japonai jau patikėjo – mažos klasės hečbekas vakar išrinktas Japonijos Metų automobiliu. 2012-13 metų sezone to paties titulo buvo nusipelnęs ir miesto visureigis „Mazda CX-5“.
Taigi, į Europą „Mazda2“ atvyks tituluota, kas dar labiau sustiprins šio modelio galimybes varžytis su rinkos senbuviais. Kontinento žurnalistai Europos rinkai skirtus automobilius galės išbandyti jau lapkričio 3 dieną, specialiame renginyje Barselonoje.
„Mazda2“, visų pirma, išsiskiria išvaizda, tapusia naujos koncerno dizaino kalbos „Judesio siela“ kvintesencija. Serijinis modelis ne itin skiriasi nuo susižavėjimo bangą sukėlusio koncepcinio automobilio „Mazda Hazumi“, Europos vartotojams pirmą kartą parodyto Ženevos automobilių parodoje šių metų kovą.
Automobilis taip pat gavo viską, ką šiuo metu siūlo „Mazda“ sukurta SKYACTIV technologija – variklius, saugumo ir vairavimo palengvinimo sprendimus. „Dvejetuko“ salone – pirmą kartą tokios klasės automobilyje įdiegtas ant priekinio stiklo projektuojamas HUD prietaisų skydelis, čia taip pat diegiama „MZD Connect“ žmogaus-mašinos komunikacijos sistema, išsiskirianti saugiu ir patogiu naudojimu.
Po variklio gaubtu gali įsitaisyti dyzelinis SKYACTIV-D 1,5 litro darbinio tūrio 105 AG variklis, kurio degalų sąnaudos siekia vos 3,4 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 89 g/km. Kita opcija – SKYACTIV-G benzininis 1,5 litro darbinio tūrio variklis, generuojantis 75 arba 115 AG. Priklausomai nuo modifikacijos, automobilis su šia širdimi 100 km kelio suvartoja 4,5-4,9 l degalų, o jo anglies dvideginio emisija siekia 105-115 g/km. Abu varikliai gali būti komplektuojami su 5 arba 6 laipsnių mechanine ar 6 laipsnių automatine greičių dėže.
„Mazda2“ važiuoklė taip pat yra SKYACTIV technologijos ir tai reiškia, kad jos lengva ir tvirta konstrukcija užtikrina labai patogų ir jautrų vairavimą bei „jinba ittai“ (susiliejimo su automobiliu) jausmą.
Automobilyje taip pat montuojamos „i-ACTIVSENSE“ saugumo sistemos, įskaitant ir vadinamojo aklojo taško stebėjimo sistemą BSM. Ši sistema stebi ir analizuoja aplinką, supančią autombilio šonuose ir gale esančius nematomus taškus ir perspėja apie galimus pavojus.
Nepaisant to, kad kai kurių „Mazda2“ modifikacijų svoris siekia vos 970 kilogramų, „SKYACTIVE-Body“ technologijos leido sukonstruoti itin tvirtą ir patikimą kėbulą, kurioje konstrukcijoje panaudota labai daug lengvo aukšto ir labai aukšto atsparumo plieno.
Pabrėždama automobilio išskirtinumą, „Mazda“ jo pristatymą Europoje rengia ne kurioje nors garsioje parodoje, o įvairiuose renginiuose, kurie su automobiliais turi mažai ką bendro. Tarkime, spalio 16-25 dieną „Mazda2“ dalyvaus tarptautiniame kino festivalyje Romoje, rengiamame XXI amžiaus meno muziejuje „MAXXI Museum“.
Praėjusios kartos „Mazda2“ buvo itin sėkmingas modelis: jis paskelbtas 2008 m. Pasaulio metų automobiliu, na o naujasis modelis automobilių pardavimo salonuose pasirodys kitų metų pavasarį. Lietuvoje modelis debiutuos panašiu metu.
Leverkuzenas (Vokietija). Protingas, patogus ir patikimas – štai taip „Mazda“ apibūdina savo mažiausią modelį. Panašu, kad „Mazda2“ talentais japonai jau patikėjo – mažos klasės hečbekas vakar išrinktas Japonijos Metų automobiliu. 2012-13 metų sezone to paties titulo buvo nusipelnęs ir miesto visureigis „Mazda CX-5“.
Taigi, į Europą „Mazda2“ atvyks tituluota, kas dar labiau sustiprins šio modelio galimybes varžytis su rinkos senbuviais. Kontinento žurnalistai Europos rinkai skirtus automobilius galės išbandyti jau lapkričio 3 dieną, specialiame renginyje Barselonoje.
„Mazda2“, visų pirma, išsiskiria išvaizda, tapusia naujos koncerno dizaino kalbos „Judesio siela“ kvintesencija. Serijinis modelis ne itin skiriasi nuo susižavėjimo bangą sukėlusio koncepcinio automobilio „Mazda Hazumi“, Europos vartotojams pirmą kartą parodyto Ženevos automobilių parodoje šių metų kovą.
Automobilis taip pat gavo viską, ką šiuo metu siūlo „Mazda“ sukurta SKYACTIV technologija – variklius, saugumo ir vairavimo palengvinimo sprendimus. „Dvejetuko“ salone – pirmą kartą tokios klasės automobilyje įdiegtas ant priekinio stiklo projektuojamas HUD prietaisų skydelis, čia taip pat diegiama „MZD Connect“ žmogaus-mašinos komunikacijos sistema, išsiskirianti saugiu ir patogiu naudojimu.
Po variklio gaubtu gali įsitaisyti dyzelinis SKYACTIV-D 1,5 litro darbinio tūrio 105 AG variklis, kurio degalų sąnaudos siekia vos 3,4 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 89 g/km. Kita opcija – SKYACTIV-G benzininis 1,5 litro darbinio tūrio variklis, generuojantis 75 arba 115 AG. Priklausomai nuo modifikacijos, automobilis su šia širdimi 100 km kelio suvartoja 4,5-4,9 l degalų, o jo anglies dvideginio emisija siekia 105-115 g/km. Abu varikliai gali būti komplektuojami su 5 arba 6 laipsnių mechanine ar 6 laipsnių automatine greičių dėže.
„Mazda2“ važiuoklė taip pat yra SKYACTIV technologijos ir tai reiškia, kad jos lengva ir tvirta konstrukcija užtikrina labai patogų ir jautrų vairavimą bei „jinba ittai“ (susiliejimo su automobiliu) jausmą.
Automobilyje taip pat montuojamos „i-ACTIVSENSE“ saugumo sistemos, įskaitant ir vadinamojo aklojo taško stebėjimo sistemą BSM. Ši sistema stebi ir analizuoja aplinką, supančią autombilio šonuose ir gale esančius nematomus taškus ir perspėja apie galimus pavojus.
Nepaisant to, kad kai kurių „Mazda2“ modifikacijų svoris siekia vos 970 kilogramų, „SKYACTIVE-Body“ technologijos leido sukonstruoti itin tvirtą ir patikimą kėbulą, kurioje konstrukcijoje panaudota labai daug lengvo aukšto ir labai aukšto atsparumo plieno.
Pabrėždama automobilio išskirtinumą, „Mazda“ jo pristatymą Europoje rengia ne kurioje nors garsioje parodoje, o įvairiuose renginiuose, kurie su automobiliais turi mažai ką bendro. Tarkime, spalio 16-25 dieną „Mazda2“ dalyvaus tarptautiniame kino festivalyje Romoje, rengiamame XXI amžiaus meno muziejuje „MAXXI Museum“.
Praėjusios kartos „Mazda2“ buvo itin sėkmingas modelis: jis paskelbtas 2008 m. Pasaulio metų automobiliu, na o naujasis modelis automobilių pardavimo salonuose pasirodys kitų metų pavasarį. Lietuvoje modelis debiutuos panašiu metu.