Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Meksikoje, Pueblos valstijos San Chosė Čiapos mieste, pradėjo veikti nauja Audi gamykla. Joje jau dirba daugiau nei trys tūkstančiai darbuotojų, kurie per metus pagamins maždaug po 150 tūkstančių naujausios kartos prestižinės klasės SUV Audi Q5 automobilių. Meksikoje atidaryta Audi gamykla – pirmoji Šiaurės Amerikos žemyne ir pirmoji automobilių gamykla, suprojektuota virtualioje realybėje.
Įgyvendindami savo tvarios plėtros strategiją, Audi gamintojai aktyviai plečia tarptautinę gamybos bazę. Naujausias to pavyzdys – savaitgalį iškilmingai atidaryta Audi gamykla Meksikoje – vienas iš stambiausių pastarojo meto bendrovės projektų ir pirmoji Audi gamykla Šiaurės Amerikos žemyne.
Audi atėjimą į Meksiką lėmė keletas pagrindinių veiksnių. Visų pirma, Meksika turi pasirašiusi per 50 laisvosios prekybos sutarčių su daugeliu pasaulio šalių, tarp kurių yra ir stambiausios prioritetinės Audi rinkos. Geografinė Meksikos padėtis lemia, kad ji yra Amerikos žemyno viduryje. Todėl lengvai pasiekiamos JAV ir Kanados rinkos, taip pat žemi logistikos kaštai prekiaujant pačioje pastaruoju metu stipriai augančioje Meksikos rinkoje. Be to, iš čia nesunku pasiekti ir Pietų Amerikoje esančias gamybos bazes (t.y., Brazilijoje veikiančias Audi gamyklas).
Renkantis vietą gamyklų plėtrai ne mažau svarbu buvo ir tai, kad Meksikoje gerai išvystyta automobilių komplektuojančių dalių gamyba. Čia savo gamyklas arba stambius logistikos sandėlius turi visi pagrindiniai komplektuojančių dalių tiekėjai. Į naująją gamyklą savo produkciją tieks net 7 pasaulinio mąsto komplektuojančių dalių rinkos atstovai, o iš viso į gamyklą dalis tieks daugiau nei 100 gamintojų, daugelis kurių - vietinės pramonės įmonės.
Audi AG gamybos direktorius ir Audi Meksikos padalinio vadovas prof. dr. H. Waltlas naująjį fabriką drąsiai vadina pirmąja pasaulyje išmaniąja gamykla. Prieš pradedant statybos darbus buvo sukurtas ir virtualioje realybėje išbandytas veikiantis kompiuterinis gamyklos modelis. Architektai, konstruktoriai, techniniai darbuotojai – visi prie naujojo projekto dirbo virtualiai, tai yra kompiuterinės simuliacijos programose. Tad dabar pradedanti veikti Audi gamykla - realybėje įgyvendinta patobulinta virtualaus fabriko „kopija“.
Visa įranga ir gamybos procesas taip pat pirmiausia sumodeliuoti kompiuteriu ir įgyvendinti realybėje virtualaus modelio tobulinimo būdu. Pasak Audi gamybos direktoriaus, optimizuotas gamybos procesas 30 proc. spartesnis nei įprasta ir šiuo metu tai automobilių gamybos rinkos rekordas.
Audi AG personalo skyriaus vadovas T. Sigi pabrėžia naujosios gamyklos žmogiškųjų išteklių ir socialinės atsakomybės svarbą. Planuojama, kad iki metų pabaigos visame Meksikos Audi padalinyje (neapsiribojant vien tik šia gamykla) dirbs per 4200 darbuotojų.
Be to, prieš trejus metus, dar prieš padedant naujosios gamyklos pamatinį akmenį, San Chosė Čiapos mieste duris atvėrė modernus Audi mokymo centras, ruošiantis darbuotojus darbui tiek būsimojoje gamykloje, tiek visame Meksikos Audi padalinyje. Šiuo metu mokymo centre jau pravesta daugiau nei 5300 mokymo kursų – teorinių paskaitų ciklų, gamybinių praktikų ir pan.
Naujoji Audi gamykla Meksikoje užima beveik 400 hektarų plotą. Tai pilnojo ciklo gamybos bazė, kurioje yra štampavimo ir kėbulų gamybos cechai, moderni dažykla ir automatizuotos surinkimo linijos. Pažangiausia gamybos įranga ne tik stebinančiai naši, bet ir pasižymi puikiais ekologiniais rodikliais. Pritaikius gausias energinio efektyvumo priemones gamybos procesui reikia žymiai mažiau vandens, dujų ir elektros, mažesnė ir aplinkos tarša.
Meksikoje, Pueblos valstijos San Chosė Čiapos mieste, pradėjo veikti nauja Audi gamykla. Joje jau dirba daugiau nei trys tūkstančiai darbuotojų, kurie per metus pagamins maždaug po 150 tūkstančių naujausios kartos prestižinės klasės SUV Audi Q5 automobilių. Meksikoje atidaryta Audi gamykla – pirmoji Šiaurės Amerikos žemyne ir pirmoji automobilių gamykla, suprojektuota virtualioje realybėje.
Įgyvendindami savo tvarios plėtros strategiją, Audi gamintojai aktyviai plečia tarptautinę gamybos bazę. Naujausias to pavyzdys – savaitgalį iškilmingai atidaryta Audi gamykla Meksikoje – vienas iš stambiausių pastarojo meto bendrovės projektų ir pirmoji Audi gamykla Šiaurės Amerikos žemyne.
Audi atėjimą į Meksiką lėmė keletas pagrindinių veiksnių. Visų pirma, Meksika turi pasirašiusi per 50 laisvosios prekybos sutarčių su daugeliu pasaulio šalių, tarp kurių yra ir stambiausios prioritetinės Audi rinkos. Geografinė Meksikos padėtis lemia, kad ji yra Amerikos žemyno viduryje. Todėl lengvai pasiekiamos JAV ir Kanados rinkos, taip pat žemi logistikos kaštai prekiaujant pačioje pastaruoju metu stipriai augančioje Meksikos rinkoje. Be to, iš čia nesunku pasiekti ir Pietų Amerikoje esančias gamybos bazes (t.y., Brazilijoje veikiančias Audi gamyklas).
Renkantis vietą gamyklų plėtrai ne mažau svarbu buvo ir tai, kad Meksikoje gerai išvystyta automobilių komplektuojančių dalių gamyba. Čia savo gamyklas arba stambius logistikos sandėlius turi visi pagrindiniai komplektuojančių dalių tiekėjai. Į naująją gamyklą savo produkciją tieks net 7 pasaulinio mąsto komplektuojančių dalių rinkos atstovai, o iš viso į gamyklą dalis tieks daugiau nei 100 gamintojų, daugelis kurių - vietinės pramonės įmonės.
Audi AG gamybos direktorius ir Audi Meksikos padalinio vadovas prof. dr. H. Waltlas naująjį fabriką drąsiai vadina pirmąja pasaulyje išmaniąja gamykla. Prieš pradedant statybos darbus buvo sukurtas ir virtualioje realybėje išbandytas veikiantis kompiuterinis gamyklos modelis. Architektai, konstruktoriai, techniniai darbuotojai – visi prie naujojo projekto dirbo virtualiai, tai yra kompiuterinės simuliacijos programose. Tad dabar pradedanti veikti Audi gamykla - realybėje įgyvendinta patobulinta virtualaus fabriko „kopija“.
Visa įranga ir gamybos procesas taip pat pirmiausia sumodeliuoti kompiuteriu ir įgyvendinti realybėje virtualaus modelio tobulinimo būdu. Pasak Audi gamybos direktoriaus, optimizuotas gamybos procesas 30 proc. spartesnis nei įprasta ir šiuo metu tai automobilių gamybos rinkos rekordas.
Audi AG personalo skyriaus vadovas T. Sigi pabrėžia naujosios gamyklos žmogiškųjų išteklių ir socialinės atsakomybės svarbą. Planuojama, kad iki metų pabaigos visame Meksikos Audi padalinyje (neapsiribojant vien tik šia gamykla) dirbs per 4200 darbuotojų.
Be to, prieš trejus metus, dar prieš padedant naujosios gamyklos pamatinį akmenį, San Chosė Čiapos mieste duris atvėrė modernus Audi mokymo centras, ruošiantis darbuotojus darbui tiek būsimojoje gamykloje, tiek visame Meksikos Audi padalinyje. Šiuo metu mokymo centre jau pravesta daugiau nei 5300 mokymo kursų – teorinių paskaitų ciklų, gamybinių praktikų ir pan.
Naujoji Audi gamykla Meksikoje užima beveik 400 hektarų plotą. Tai pilnojo ciklo gamybos bazė, kurioje yra štampavimo ir kėbulų gamybos cechai, moderni dažykla ir automatizuotos surinkimo linijos. Pažangiausia gamybos įranga ne tik stebinančiai naši, bet ir pasižymi puikiais ekologiniais rodikliais. Pritaikius gausias energinio efektyvumo priemones gamybos procesui reikia žymiai mažiau vandens, dujų ir elektros, mažesnė ir aplinkos tarša.