• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš maždaug dvejus metus „Mitsubishi“ vadovai prasitarė, kad ateityje greičiausiai neišvysime vienuoliktos pačios sportiškiausios „Lancer“ modelio versijos. Tačiau per tuos dvejus metus kompanija savo nuomonę sugebėjo pakeisti ne vieną kartą, todėl iki šiol taip ir nesupratome ar „Mitsubishi“ galvoja apie naujos kartos „EVO“ ar ne.
Vis dėlto atrodo, kad pagaliau išgirsime tai, ką jau seniai norėjome išgirsti. „Mitsubishi“ kompanijos vadovas Osamu Masuko prasitarė, kad norint sukurti naujos kartos „EVO“, reikia labai gerai apgalvoti jo koncepciją.
„Šiuo metu norime efektyviai išnaudoti turimas platformas ir sumažinti išlaidas, tačiau apie naują EVO interpretaciją galvojame ne vienerius metus“, - pasakojo Osamu Masuko.
„Neseniai pasirašėme bendradarbiavimo sutartį su „Renault-Nissan“ aljansu, kuris mums suteiks reikiamas platformas. Ant vienos iš jų sukursime naujos kartos „Lancer“. Ar ją panaudosime kuriant naujos kartos EVO? Tikrai ne“.
Pasak „Mitsubishi“ kompanijos vadovo, naujasis EVO naudos unikalią ir tik šiam modeliui sukurtą platformą, kurios pagalba būtų galima išnaudoti „Mitsubishi“ inžinierių sukurtas technologijas. Viena iš jų - pakraunamo hibrido technologija ir gerokai patobulinta keturių varomųjų ratų sistema.
Tačiau tai dar ne viskas. Palyginus su prieš tai pasirodžiusiomis evoliucijomis, naujoji interpretacija bus visiškai kitokia ir galbūt net gi turės kitokį vardą.
Reikėtų pradėti nuo to, kad „Mitsubishi“ inžinieriai šiuo metu svarsto į automobilį montuoti gerokai patobulintą 1.1 litro, trijų cilindrų agregatą. Šis agregatas dirbs kartu su atnaujinta „S-AWC“ - keturių varomųjų ratų pavara ir keliais elektriniais motorais. Jeigu tikėtume japonais, patobulintas variklis kartu su elektriniais motorais gali pasigirti žymiai didesniu efektyvumu ir net 35 procentais didesne galia negu panašaus tipo agregatai.
Vis dėlto nereikėtų pamiršti, kad „Mitsubishi“ dar tik svarsto kaip ateityje turėtų atrodyti naujos kartos „EVO“. Svarbiausia yra tai, kad „Mitsubishi“ siekia sukurti automobilį, kuris galėtų ne tik pasipriešinti, bet ir nušluostyti nosį šiuolaikiniams sportiškiems automobiliams.
 

Prieš maždaug dvejus metus „Mitsubishi“ vadovai prasitarė, kad ateityje greičiausiai neišvysime vienuoliktos pačios sportiškiausios „Lancer“ modelio versijos. Tačiau per tuos dvejus metus kompanija savo nuomonę sugebėjo pakeisti ne vieną kartą, todėl iki šiol taip ir nesupratome ar „Mitsubishi“ galvoja apie naujos kartos „EVO“ ar ne.
Vis dėlto atrodo, kad pagaliau išgirsime tai, ką jau seniai norėjome išgirsti. „Mitsubishi“ kompanijos vadovas Osamu Masuko prasitarė, kad norint sukurti naujos kartos „EVO“, reikia labai gerai apgalvoti jo koncepciją.
„Šiuo metu norime efektyviai išnaudoti turimas platformas ir sumažinti išlaidas, tačiau apie naują EVO interpretaciją galvojame ne vienerius metus“, - pasakojo Osamu Masuko.
„Neseniai pasirašėme bendradarbiavimo sutartį su „Renault-Nissan“ aljansu, kuris mums suteiks reikiamas platformas. Ant vienos iš jų sukursime naujos kartos „Lancer“. Ar ją panaudosime kuriant naujos kartos EVO? Tikrai ne“.
Pasak „Mitsubishi“ kompanijos vadovo, naujasis EVO naudos unikalią ir tik šiam modeliui sukurtą platformą, kurios pagalba būtų galima išnaudoti „Mitsubishi“ inžinierių sukurtas technologijas. Viena iš jų - pakraunamo hibrido technologija ir gerokai patobulinta keturių varomųjų ratų sistema.
Tačiau tai dar ne viskas. Palyginus su prieš tai pasirodžiusiomis evoliucijomis, naujoji interpretacija bus visiškai kitokia ir galbūt net gi turės kitokį vardą.
Reikėtų pradėti nuo to, kad „Mitsubishi“ inžinieriai šiuo metu svarsto į automobilį montuoti gerokai patobulintą 1.1 litro, trijų cilindrų agregatą. Šis agregatas dirbs kartu su atnaujinta „S-AWC“ - keturių varomųjų ratų pavara ir keliais elektriniais motorais. Jeigu tikėtume japonais, patobulintas variklis kartu su elektriniais motorais gali pasigirti žymiai didesniu efektyvumu ir net 35 procentais didesne galia negu panašaus tipo agregatai.
Vis dėlto nereikėtų pamiršti, kad „Mitsubishi“ dar tik svarsto kaip ateityje turėtų atrodyti naujos kartos „EVO“. Svarbiausia yra tai, kad „Mitsubishi“ siekia sukurti automobilį, kuris galėtų ne tik pasipriešinti, bet ir nušluostyti nosį šiuolaikiniams sportiškiems automobiliams.
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų