Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
"nesuprantu p.Ramanausko
2008-03-16 23:24:09
as nesuprantui p. Ramanausko. jis sako kad komentuoja daug autoriu ir visiems pavydi?....."
Sunku tamsta mane suprasti, nes esi visiskai neatidus. Mano teiginys aiskiai yra priesingas: "Tai kai komentuoji, tai butinai pavydeti, pirma karta tai girdziu.".
Pagal sio zmogaus logika, kiekvienas kuris komentuoja turi pavydeti, net, tie kurie "zavisi" nepaprastaja Donskio ismintimi ir izvalgumu, lyg iki tol nebuvo mate gal net knygos. Gal cia toji mintis apie pavyda yra pacio autoriaus, nes neprisistato...jei noretu suprasti , prisistatytu ir galima butu paaiskinti.
Bet is tikro tai labai aiskus sio komentatoriaus tikslas: tai uzciauti mano komentarus! Tai taip labai paprasta kaip du kart du 4. Taigi kam butu naudinga uzciaupti komentarus, kurie isryskina autoriaus neatsakinga ir nelogiska rasliava? Ta rasliava, jei butu vertinama kaip pamfletas, tai viskas tvarkoj, cia toks ir zanras, bet rimtam filosofui ta pati rasliava yra bankroto pozymis. Mane tai kitas dalykas domina. Jei taip jau toks "filosofines" mintys taip gilios, tai reiketu jas spausditi rimtuose moksliniuose zurnaluose ir ziurek Donskis isgarstu ,kaip koks Kantas...kad ir. Na is Donskio straipsniu supratau, kad jis yra buves stazuotese ar dirbes kai kuriuose uzsienio universitetuose, ir kaip kazkur buvo parasyta, net 6 straipsnius yra atspausdines, kaip sake dar niekas jo necitavo, na matyt minties nesurado?
Tai man susidaro ispudis, kad ne as vienas toks esu...nesurandu originaliu Donskio minciu. Tai kaip suprantu, tai uzmokesti uzsienio universitetuose yra gerokai didensnis nei Lietuvos universitetuose, o is cia seka, kad arba Donskis nenori gauti didelio atlyginimo uzsienio universitetuose arba jo jam niekas neduoda uz tokio lygio pilvosofija.
2008-03-16 23:24:09
as nesuprantui p. Ramanausko. jis sako kad komentuoja daug autoriu ir visiems pavydi?....."
Sunku tamsta mane suprasti, nes esi visiskai neatidus. Mano teiginys aiskiai yra priesingas: "Tai kai komentuoji, tai butinai pavydeti, pirma karta tai girdziu.".
Pagal sio zmogaus logika, kiekvienas kuris komentuoja turi pavydeti, net, tie kurie "zavisi" nepaprastaja Donskio ismintimi ir izvalgumu, lyg iki tol nebuvo mate gal net knygos. Gal cia toji mintis apie pavyda yra pacio autoriaus, nes neprisistato...jei noretu suprasti , prisistatytu ir galima butu paaiskinti.
Bet is tikro tai labai aiskus sio komentatoriaus tikslas: tai uzciauti mano komentarus! Tai taip labai paprasta kaip du kart du 4. Taigi kam butu naudinga uzciaupti komentarus, kurie isryskina autoriaus neatsakinga ir nelogiska rasliava? Ta rasliava, jei butu vertinama kaip pamfletas, tai viskas tvarkoj, cia toks ir zanras, bet rimtam filosofui ta pati rasliava yra bankroto pozymis. Mane tai kitas dalykas domina. Jei taip jau toks "filosofines" mintys taip gilios, tai reiketu jas spausditi rimtuose moksliniuose zurnaluose ir ziurek Donskis isgarstu ,kaip koks Kantas...kad ir. Na is Donskio straipsniu supratau, kad jis yra buves stazuotese ar dirbes kai kuriuose uzsienio universitetuose, ir kaip kazkur buvo parasyta, net 6 straipsnius yra atspausdines, kaip sake dar niekas jo necitavo, na matyt minties nesurado?
Tai man susidaro ispudis, kad ne as vienas toks esu...nesurandu originaliu Donskio minciu. Tai kaip suprantu, tai uzmokesti uzsienio universitetuose yra gerokai didensnis nei Lietuvos universitetuose, o is cia seka, kad arba Donskis nenori gauti didelio atlyginimo uzsienio universitetuose arba jo jam niekas neduoda uz tokio lygio pilvosofija.
dar gal kas zinote kas tas Ramanauskas. ar kos advokatas ar kas? poastebejau kad jis iniciatyvus, taciau gi is komentaru negalki apie zmogu spresti.o jo komentarai tai tuoj L.Donskio staripsnius pasivys
as nesuprantui p. Ramanausko. jis sako kad komentuoja daug autoriu ir visiems pavydi? "daug" tai salyginis . na 10-15 zmoniu pavydeti gal ir galima. taciau pats pavydas nera vertybe. todel p. Ramanauskui reiketu kazkaip save paanalizuoti , gal pamedituoti. taip gal praras pavyda. be to ir jums gal kas pavydi. manau kad galima komentuoti ir be pavydo. gal net pats p. Ramanauskas galetu tokius straipsnius rasyti ir jokio pavydo nereikia.
Ateisiu būtinai. Išmėšt visus juos reik iš ten.
Kviečiame visus prisijungti prie organizuojamos pilietinės akcijos kovo 19 dieną, nuo 12 iki 14 val. prie LR Aplinkos ministerijos Jakšto g.1/9, Vilniuje.
Akcijos tikslas: Atkreipti valdžios institucijų ir visuomenės dėmesį dėl Kuršių Nerijos Nacionalinio parko išsaugojimo ir valdininkų bandymo susidoroti su saugomų teritorijų specialistais.
Nebūkite pasyvūs, ateikite jei Jums svarbus Lietuvos paveldas. Drastiška valdininkų savivalė pasipelnymo tikslais peržengia visas žmoniškumo ribas.Nesileiskime JŲ žeminami.
Akcijos tikslas: Atkreipti valdžios institucijų ir visuomenės dėmesį dėl Kuršių Nerijos Nacionalinio parko išsaugojimo ir valdininkų bandymo susidoroti su saugomų teritorijų specialistais.
Nebūkite pasyvūs, ateikite jei Jums svarbus Lietuvos paveldas. Drastiška valdininkų savivalė pasipelnymo tikslais peržengia visas žmoniškumo ribas.Nesileiskime JŲ žeminami.
Sveikinu dr. Jona Ramanauska uz ramu (turbut is cia jo pavarde "Ramanauskas"), dalykiska, itikinama atsiliepima i Donskio minciu chaosa. Gal tik reiktu primirsti tuos "zemgrobius". Praturtejimas zememis nereiskia praturtejimo ismintimi. Man taip pat patiko dr. Ramanausko pastebejimas, kad nuo pacio Donskio plunksnos nuteka dauguma ji palaikanciu komentaru.
Trumpiau tariant, scholastu mokiniai pranoko savo mokytojus labiau nei šie galėjo įsivaizduoti (o ir ne be Gutenbergo pagalbos). Didieji individai-mąstytojai padarė sau meškos paslaugą sukurdami švietimo ideologiją, kuri po pramonės perversmo padarė švietimą lengviau prieinamu ir todėl masiniu, panašiai kaip kad pamaldos bažnyčioje viduramžiais. Išaugo ir populiacija, kas privertė individus burti apie save grupuotes, bendradarbiauti, suokalbiauti, kad išlaikyti galią. Štai tau ir korporacijos, kurios beje yra XIX a. pabaigos išradimas, ne kažkokia naujiena, kaip ir globalizacija. O be to, kadangi pats Kopenhagos universitete dabar studijuoju, galiu pasakyti, kad bent čia nėra dar viskas prarasta. VDU irgi dar ne viskas prarasta. Nedingo niekur tie kitaip mastantys, tikrieji individai, jų kaip tik padaugėjo, mano nuomone, tiesiog jų įtaka reliatyviai sumažėjo. Kalbama, kad Wikipedia žlugdo mokslo ir profesionalumo idėją, su kuo nesutinku, nes kaip tik atsiranda daugiau profesionalų, kurių žinios ir gebėjimai nėra formalios institucijos žinioje. Žmonės turi ko ne universalią savybę kasti sau duobę, tačiau nevertėtų pasiduoti šitam polinkiu, o ir nereikėtų laukti "renaissance nouveau". Verčiau kovoti už savo idėjas, bet jei kovojame už tiesą ir tobulėjimą, nemanau kad taip svarbu įrodyti, jog kažkas vienas teisus, o kiti idiotai, svarbu, kad musu supratimas tobulėtų, ko ir linkiu nepamiršti savo kolegoms komentatoriams ir visiems balsas.lt autoriams.
Neil Postman irgi manė, kad sugrįžome į viduramžius, nes skaitymą ėmė išstumti televizija. Noriu pasakyti, kad modernybė nuo viduramžių skiriasi ir komunikavimo forma. Jei bandytume atsekti, kurgi prasideda racionalaus individo raiška, tada tektu grįžti į viduramžius. Nors scholastų mokymo sistema buvo primityvi, kaip kad teigia Leonidas, ji visgi leido įvaldyti logiką ir raštą, o nuolatinis kad ir teologinės pakraipos literatūros studijavimas ir diskusijos apie jų turinio logiką leido kai kuriems suvokti, jog religinės institucijos tėra fikcija ir jie gali gyventi ir mąstyti kitaip. Antika neatgime kaip koks feniksas iš pelenų ir neprisikėlė kaip koks Jėzus iš kapo. Ją atgaivino maištingi tų pačių scholastų mokiniai. Sistema viduje turi ir save griaunančios galios. Rašringumas leido skaityti bibliją, bet taip pat leido ją ir kvestionuoti. Vėlyvosios modernybės viduramžiai irgi turi save kuriančių ir kartu griaunančių galių, tokiu kaip internetas ir jo poveikis. Liūdna man galbūt tik dėl to, kad ir mes komentatoriai ir pats Leonidas iš esmės raziumuoja jau anksčiau ir kitų žmonių išsakytas mintis. Kodėl nesugalvojus alternatyvos šitai alternatyvai?
O dabar visi drauge pasimelskime už Šv. Donskį: "Viešpatie mūsų ir ganytojau..."
saunus tekstas.donskio kritikams galiu pasakyti-labanakt, jusu fantazija,logika,izvalgumas stipriai atsilieka nuo sausai iskaltos informacijos.kurybiskumo ,perdziuvusiose smegenu lastelese,na kaip pas prasta buhalteri,todel ir siuntat cia is pavydo.
REKLAMA
REKLAMA
Naujieji viduramžiai