• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Japoniškų automobilių gamintojas yra įsitikinęs, kad įprasti ir daugelį metų naudojami vidaus degimo varikliai dar daugelį metų bus naudojami automobiliuose. 
Mazda kompanijos atstovai teigia, kad naujos kartos SkyActiv benzininiai motorai išmes mažiau anglies dvideginio nei elektromobiliai.Tai yra labai rimtas pareiškimas net ir tokiai kompanijai kaip Mazda, kuri pastaruoju metu negailėjo kritikos hibridinėms jėgainėms ir masiniam turbininių variklių naudojimui.
Kaip tokiai automobilių kompanijai pavyks atitikti griežtus Europos Sąjungos reikalavimus? Mazda atstovai teigia, kad išeitis yra naujieji SkyActiv-G benzininiai varikliai. Nors naujų detalių apie naujus variklius nežinome, bet Mazda atstovai atskleidė vieną įdomią smulkmeną. Naujų variklių kompresija padidės iki 18:1.
Dėl padidėjusios kompresijos ir kitų, mums nežinomų technologijų, naujieji varikliai turėtų sunaudoti maždaug trisdešimt procentų mažiau degalų, o Co2 emisija turėtų nukristi iki 60 ar net 50 g/km. Tai yra įspūdingi duomenys!
Mazda kompanijos atstovas Joachimas Kunza prasitarė, kad naujos kartos SkyActiv varikliai privalo tapti efektyvesniais.
„Hibridinės jėgainės ir elektromobiliai nėra išeitis. Turime išspausti viską iš įprastų vidaus degimo variklių. Kai iš benzininių variklių išspausime viską, pradėsime galvoti apie hibridus ir kitas alternatyvas“, - pridūrė Joachimas Kunza.
Mazda bus ne pirmoji kompanija, kuri siekia pagerinti benzininių motorų efektyvumą didinant variklių kompresiją. Tą patį daro Mercedes Benz bei Kia/Hyundai.

Japoniškų automobilių gamintojas yra įsitikinęs, kad įprasti ir daugelį metų naudojami vidaus degimo varikliai dar daugelį metų bus naudojami automobiliuose. 
Mazda kompanijos atstovai teigia, kad naujos kartos SkyActiv benzininiai motorai išmes mažiau anglies dvideginio nei elektromobiliai.Tai yra labai rimtas pareiškimas net ir tokiai kompanijai kaip Mazda, kuri pastaruoju metu negailėjo kritikos hibridinėms jėgainėms ir masiniam turbininių variklių naudojimui.
Kaip tokiai automobilių kompanijai pavyks atitikti griežtus Europos Sąjungos reikalavimus? Mazda atstovai teigia, kad išeitis yra naujieji SkyActiv-G benzininiai varikliai. Nors naujų detalių apie naujus variklius nežinome, bet Mazda atstovai atskleidė vieną įdomią smulkmeną. Naujų variklių kompresija padidės iki 18:1.
Dėl padidėjusios kompresijos ir kitų, mums nežinomų technologijų, naujieji varikliai turėtų sunaudoti maždaug trisdešimt procentų mažiau degalų, o Co2 emisija turėtų nukristi iki 60 ar net 50 g/km. Tai yra įspūdingi duomenys!
Mazda kompanijos atstovas Joachimas Kunza prasitarė, kad naujos kartos SkyActiv varikliai privalo tapti efektyvesniais.
„Hibridinės jėgainės ir elektromobiliai nėra išeitis. Turime išspausti viską iš įprastų vidaus degimo variklių. Kai iš benzininių variklių išspausime viską, pradėsime galvoti apie hibridus ir kitas alternatyvas“, - pridūrė Joachimas Kunza.
Mazda bus ne pirmoji kompanija, kuri siekia pagerinti benzininių motorų efektyvumą didinant variklių kompresiją. Tą patį daro Mercedes Benz bei Kia/Hyundai.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų