„ServiceValue“ rinkos tyrinėtojai, pasitelkę prekybos žurnalą „WirtschaftsWoche“, sudarė klientų pasitikėjimo indeksą (CTI), t.y. „bendrą patirtimi grindžiamo klientų pasitikėjimo rodiklį“. Anot ekspertų, automobilių gamintojų pramonės srities vidurkis yra 58,6, vadinasi, 58,6 proc. klientų pasitiki automobilių gamintojais. Toks skaičius rodo, kad automobilių gamintojai yra tarp trijų geriausiai vertinamų pramonės sričių. CTI vidurkis svyruoja nuo 27,5 proc. (finansinės paslaugos) iki 77,1 proc. (elektroninės parduotuvės).
Kaip teigia „Customer Experience Europe“ viceprezidentas Carsten Wreth, „Klientų pasitenkinimas ir pasitikėjimas – itin svarbu, be to, tai yra viena iš „Opel“ ženklui būdingų savybių. Todėl teigiama klientų patirtis neturi apsiriboti vien siūlomu produktu. Tai galioja visose srityse, kai kalbama apie vartotojo ir prekės ženklo sąlytį. Itin palankūs tyrimo „Trust Ranking 2015“ rezultatai rodo, kad einame teisingu keliu“.
Tyrimas „Trust ranking 2015“ rodo: tarp 29 prekių ženklų „Opel“ užėmė penktą vietą.
„Opel“ sulaukė puikaus įvertinimo tyrime „Trust Ranking 2015“. Riuselsheime įsikūręs automobilių gamintojas iš 29 prekių ženklų užėmė penktą vietą – tai puikus rezultatas stambiam gamintojui.
„Opel“ aplenkė tik kiti aukščiausios klasės prekių ženklai: „Audi“, „BMW“, „Mercedes“ ir „Porsche“. Prekių ženklas su „Blitz“ net 12,4 procentinio punkto viršijo klientų pasitikėjimo pramonės vidurkį. Apskritai net 71 proc. klientų išreiškė pasitikėjimą „Opel“ ženklu. Taigi tyrimas rodo, kad „Opel“ gali pasigirti „dideliu pasitikėjimu“.
Tyrimas „Trust ranking 2015“ rodo: tarp 29 prekių ženklų „Opel“ užėmė penktą vietą.
„Opel“ sulaukė puikaus įvertinimo tyrime „Trust Ranking 2015“. Riuselsheime įsikūręs automobilių gamintojas iš 29 prekių ženklų užėmė penktą vietą – tai puikus rezultatas stambiam gamintojui.
„Opel“ aplenkė tik kiti aukščiausios klasės prekių ženklai: „Audi“, „BMW“, „Mercedes“ ir „Porsche“. Prekių ženklas su „Blitz“ net 12,4 procentinio punkto viršijo klientų pasitikėjimo pramonės vidurkį. Apskritai net 71 proc. klientų išreiškė pasitikėjimą „Opel“ ženklu. Taigi tyrimas rodo, kad „Opel“ gali pasigirti „dideliu pasitikėjimu“.