Naujajame grupės „The Killers“ vaizdo klipe, skirtame dainai „Goodnight, Travel Well“, rodoma, kokius pavojus kelia ir kokią įtaką daro prekyba žmonėmis.
Vaizdo klipe, kuris sukurtas bendradarbiaujant su „MTV EXIT“ („End Exploitation and Trafficking“), UNICEF ir USAID organizacijomis, rodoma seksualiai išnaudojama moteris.
Klipo koncepciją kūrė reklamos agentūra „Colman Rasic Carrasco“, kuri 2008-aisiais metais rūpinosi ir panašaus „Radiohead“ vaizdo klipo dainai „All I Need“ vystymu.
„Mes esame giliai šokiruoti ir paveikti to, kad moterys bei vaikai atsiduria tokiose išnaudojimo situacijose,“ teigė „The Killers“.
JAV rokeriai pridėjo tikintys, jog toks vaizdo klipas padės „milijonams žmonių visame pasaulyje pamatyti ir suvokti, kokia tragiška yra šių laikų vergovė“.
Kasmet pasaulyje yra parduodama daugiau nei 1.2 milijono vaikų ir beveik 80 procentų iš jų yra seksualiai išnaudojami.
Daugiausiai su prekyba žmonėmis susiduria moterys ir mažos mergaitės.
„Goodnight, Travel Well“ vaizdo klipas įvairių „MTV“ atstovybių dėka turėtų pasiekti maždaug 500 milijonų namų.
Pirmą kartą vaizdo klipas bus pasirodytas D. Britanijoje bei Airijoje – tai įvyks liepos 13 dienos vidurdienį.