• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

• Puikūs naujojo praktiško universalo rezultatai.

• „Euro NCAP“ apdovanojimai už automatinį stabdžių aktyvavimą avarijos metu ir važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistemas.

REKLAMA
REKLAMA

Martorelis. 2013 m. rugsėjis. Nepriklausoma Europos saugumo vertinimo agentūra „Euro NCAP“ naujajam „SEAT Leon ST“ skyrė penkių žvaigždučių įvertinimą. Tai reiškia, kad erdvus ir itin praktiškas universalas yra vertinamas taip pat puikiai, kaip ir jo „brolis“ penkerių durų „Leon“. Modernios saugumo technologijos, stabdžių aktyvavimo avarijos metu ir važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistemos gavo „Euro NCAP Advanced“ apdovanojimus. Suaugusių keleivių saugumo kategorijoje „Leon“ surinko maksimalų balų skaičių – 94. Į tyrimo programą buvo įtraukti bandymai, imituojantys avariją, kurios metu su kliūtimi automobilis susiduria iš priekio, iš šono bei buvo imituojama automobilio avarija, kai jis šonu trenkiasi į stulpą. Ypač svarbi tyrimo dalis – mažamečių keleivių saugumas. Tačiau „Leon“ puikiai susidorojo su visais iššūkiais ir gavo maksimalų, 92 proc. įvertinimą bei aukščiausius balus bandymuose su vaikų manekenais. „Euro NCAP“ taip pat pažymėjo, kad keleivio saugos oro pagalvė gali būti išjungta, kad ant priekinės sėdynės būtų galima pritvirtinti į automobilio galą atsuktą vaikišką kėdutę.

REKLAMA

„SEAT kompanija yra įsipareigojusi kurti aukščiausius aktyvaus ir pasyvaus saugumo kriterijus atitinkančius modelius“, - pabrėžė SEAT S.A. Tyrimų ir vystymo viceprezidentas Dr. Matthias Rabe.

„Kruopštus darbas mūsų Techniniame centre dabar įvertintas puikiais abiejų „Leon“ modelių balais griežtuose ir reikliuose „Euro NCAP“ testuose. Mes taip pat džiaugiamės dviem „Euro NCAP Advanced“ apdovanojimais, kuriuos gavo stabdžių aktyvavimo avarijos metu sistema ir SEAT važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistema. Tai naujoji LEON šeima, pasižyminti naujausiomis aukščiausio lygio technologijomis“, - pridūrė jis.

REKLAMA
REKLAMA

SEAT važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistemos pagrindinė dalis – ant priekinio stiklo įmontuota kamera, kuri identifikuoja eismo juostas žyminčias linijas ir, kontroliuodama automobilio valdymą, neleidžia transporto priemonei išklysti iš eismo juostos. Ši sistema skirta padėti važiuojant greitkeliais didesniu nei 65 km/h greičiu. SEAT stabdžių aktyvavimo avarijos metu sistema po susidūrimo automatiškai sulėtina transporto priemonę, kad būtų pašalinta likusi kinetinė energija. Jeigu avarijos metu išsiskleidžia saugos oro pagalvė, elektroninė stabilumo kontrolės sistema stabdo transporto priemonę ir automatiškai įjungia avarinius žibintus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų