Palyginus su prieš tai gamintu modeliu, naujasis E klasės kupė tapo ne tik ilgesnis, bet ir platesnis bei aukštesnis. Inžinieriai kurdami naująjį modelį labai daug dėmesio skyrė gale sėdinčių keleivių erdvei. Pavyzdžiui, erdvė keliams ant galinių sėdynių padidėjo 74 milimetrais.
Naujos kartos E klasės kupė išmatavimai :
Naujas modelis | Senesnis modelis | Skirtumas | |
Automobilio ilgs mm | 4826 | 4703 | +123 |
Automobilio plotis mm | 1860 | 1786 | +74 |
Automobilio aukštis mm | 1430 | 1398 | +32 |
Ratų bazės ilgis mm | 2873 | 2760 | +113 |
Priekinė tarpvėžė mm | 1605 | 1538 | +67 |
Galinė tarpvėžė mm | 1609 | 1541 | +68 |
Naujas modelis | Senesnis modelis | Skirtumas | |
Erdvė keliams ant galinių sėdynių mm | 912 | 838 | +74 |
Erdvė galvai priekyje mm | 1039 | 1021 | +18 |
Erdvė galvai gale mm | 925 | 910 | +15 |
Erdvė pečiams mm | 1424 | 1374 | +50 |
Erdvė pečiams gale mm | 1277 | 1243 | +34 |
Erdvė alkūnėms priekyje mm | 1492 | 1454 | +38 |
Erdvė alkūnėms gale mm | 1341 | 1328 | +13 |
Modelių gama :
E 220 d | E 200 | E 300 | E 400 4MATIC | |
Cilindrų skaičius | 4 | 4 | 4 | 6 |
Darbinis tūris (cm3) | 1950 | 1991 | 1991 | 2996 |
Galia (AG) | 194 | 184 | 245 | 333 |
Sukimo momentas (NM) | 400 | 300 | 370 | 480 |
Vid. kuro sąnaudos | 4.0 | 6.0 | 6.4 | 8.1 |
CO2 emisija (g/km) | 106 | 136 | 147 | 183 |
Akceleracija 0-100 km/h | 7.4 | 7.8 | 6.4 | 5.3 |
Maks.greitis (km/val) | 242 | 240 | 250 | 250 |
Visi varikliai bus poruojami tik su devynių laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis ir galinių varančiųjų pavara, nebent tai būtų „E 400 4Matic“ modelis, kuris turės keturių varančiųjų ratų pavarą.
Visi E klasės kupė modeliai bus komplektuojami su standesniais amortizatoriais ir trumpesnėmis spyruoklėmis. Tuo tarpu „Dynamic Body Control“ vadinama sistema, kuri vieno mygtuko paspaudimu leidžia keisti amortizatorių standumą, bus įrašyta į papildomos įrangos sąrašą.
Papildomos įrangos sąraše taip pat bus „Air Body Control“ ir „Drive Pilot“ sistemos. Pastaroji yra naujausia ir moderniausia automatinės greičio palaikymo sistemos versija, kuri iš dalies perima automobilio kontrolę iš vairuotojo.