Lietuvos krepšinio lyga (LKL) turi naują generalinį rėmėją. Juo tapo viena didžiausių buitinės technikos ir elektronikos prekių gamintoja BEKO. Atsižvelgiant į pasikeitimus, nuo šiol Lietuvos krepšinio čempionatas vadinsis BEKO-LKL.
„Džiaugiamės, nes tai labai žinomas prekinis ženklas. Sutartis sudaryta pagal formulę 2+2. Tikimės, kad po dviejų metų bendradarbiavimas bus pratęstas“, - spaudos konferencijoje kalbėjo BEKO-LKL prezidentas Šarūnas Kliokys.
Pastaruosius dvejus metus LKL rėmė „Kalnapilis“. Čempionato generalinis direktorius Linas Gilys atskleidė, jog BEKO pasiūlė geresnes sąlygas ir didesnę finansinę paramą. LKL taip pat pristatė naują logotipą, kuriame dominuoja mėlynas fonas, BEKO reklaminis užrašas bei Lietuvos trispalvę dengiantis krepšinio kamuolys.
„Logotipas daugiau susijęs su BEKO. Jei pastebėjote, panašus logotipas yra ir Vokietijos, Turkijos bei Rusijos krepšinio lygose. BEKO buvo suinteresuoti padaryti panašius logotipus, todėl didelės spalvų įvairovės būti negalėjo. Turime prie to prisitaikyti“, - pasakojo L.Gilys.
BEKO krepšinį pradėjo remti nuo 2006-ųjų. Bendrovė remia Turkijos, Rusijos bei Vokietijos krepšinio lygas, taip pat ir FIBA organizuojamus Europos, Azijos, pasaulio čempionatus.