Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Minint „Jaguar" sumušto greičio rekordo šešiasdešimtmetį, automobilių gamintojas nutarė atkurti istoriją. 1953 metais Normanas Devisas, „Jaguar" automobilių bandytojas pasiekė tai, ką iki šiol sugeba nevisi dabartiniai sportiniai automobiliai. Jis su klasikiniu rodsteriu „XK120" pasiekė 276 kilometrų per valandą greitį. Šis rekordas buvo užfiksuotas uždarytame užmiesčio kelyje, Belgijoje.
Ir štai po šešiasdešimt metų „Jaguar" sugrįžo atkartoti šlovingo praeities įvykio su moderniu, naujuoju „Jaguar F-Type V8 S". Šįkart automobilį vairavo buvęs „Le Mans" lenktynių nugalėtojas Endis Valasas. Rodsteris važiavimo metu pasiekė 289 kilometrų per valandą greitį ir iki šimto kilometrų per valandą įsibėgėjo vos per 4.2 sekundės.
Šio rekordo paminėjimu „Jaguar" įrodė, kad „F-Type V8 S" yra sportinio rodsterio kompromisas, gebantis vienu metu būti itin ekologiškas ir greitas.
Minint „Jaguar" sumušto greičio rekordo šešiasdešimtmetį, automobilių gamintojas nutarė atkurti istoriją. 1953 metais Normanas Devisas, „Jaguar" automobilių bandytojas pasiekė tai, ką iki šiol sugeba nevisi dabartiniai sportiniai automobiliai. Jis su klasikiniu rodsteriu „XK120" pasiekė 276 kilometrų per valandą greitį. Šis rekordas buvo užfiksuotas uždarytame užmiesčio kelyje, Belgijoje.
Ir štai po šešiasdešimt metų „Jaguar" sugrįžo atkartoti šlovingo praeities įvykio su moderniu, naujuoju „Jaguar F-Type V8 S". Šįkart automobilį vairavo buvęs „Le Mans" lenktynių nugalėtojas Endis Valasas. Rodsteris važiavimo metu pasiekė 289 kilometrų per valandą greitį ir iki šimto kilometrų per valandą įsibėgėjo vos per 4.2 sekundės.
Šio rekordo paminėjimu „Jaguar" įrodė, kad „F-Type V8 S" yra sportinio rodsterio kompromisas, gebantis vienu metu būti itin ekologiškas ir greitas.