„Robertas Lewandowskis atkakliai siekė savo tikslų. Jis įrodė, kad aistra ir sunkus darbas duoda puikių rezultatų. Mažo berniuko svajonė tapti profesionaliu futbolininku tapo realybe, o tai atitinka mūsų bendrovės šūkį „Viskas įmanoma“ (angl. Make it Possible). Robertas be jokių abejonių yra būtent tas asmuo, kuris galėtų atstovauti bendrovės „Huawei“ prekių ženklo dvasiai,“ – teigia kompanijos Vidurio ir Rytų Europos bei Šiaurės šalių regiono vartotojų padalinio vadovas Wangas Yanmingas.
Nors R. Lewandowskio kelias į sėkmę nebuvo lengvas, bet sunkiai dirbdamas ir pasitikėdamas savo jėgomis, jis sugebėjo išpildyti savo didžiausią svajonę ir pats tapo „viskas įmanoma“ simboliu, perteikiančiu ir kompanijos „Huawei“ siekimą tapti geriausia.
„Džiaugiuosi, galėdamas bendradarbiauti su bendrove, kurios pagrindinis šūkis yra „Viskas įmanoma“. Tikiuosi, kad tai paskatins žmones siekti savo svajonių ir jas įgyvendinti“, - sako R. Lewandowskis.
2014–2015 m. sezone R. Lewandowskis per 31 rungtynes įmušė 17 įvarčių ir tapo vienu rezultatyviausių žaidėjų Vokietijos aukščiausioje futbolo lygoje (Bundesliga). Rugsėjo 22 d. jis sumušė Europos penkių didžiųjų futbolo lygų rekordą, įmušdamas 5 įvarčius per mažiau nei 8 minutes ir 59 sekundes ir tapo greičiausiai įvarčius pelniusiu žaidėju pasaulio futbolo istorijoje.
Kinijos kompanija buvo įsteigta 1987 m., joje dirbo vos 10 darbuotojų. Diegdama į klientus orientuotas naujoves, nuolat investuodama į mokslinius tyrimus ir plėtrą, atkakliai dirbdama, šiuo metu „Huawei“ teikia paslaugas ir parduoda produktus daugiau nei 170 šalių ir regionų. Šiandien kompanijoje dirba daugiau nei 170 tūkst. žmonių ir iš niekam nežinomos bendrovės tapo prekių ženklu, įtrauktu į „Interbrand“ sudarytą geriausių pasaulyje prekių ženklų šimtuką.
Nuo lapkričio mėnesio vienas garsiausių futbolininkų reklamuos bendrovės prekės ženklą ir vartotojams skirtus produktus – išmaniuosius telefonus, planšetinius kompiuterius ir dėvimuosius įrenginius.