Vairavimo tikslumui ir komfortui užtikrinti skirta „Ford Adaptive Steering“ technologija, o dinamiško vairavimo mėgėjams „Ford“ pasiūlys visiškai naują turbininį 2 litrų darbinio tūrio „TDCi“ dyzelinį variklį, generuojantį 210 AG.
„Visoje Europoje šeimos augo kartu su „Galaxy“. Pirkėjai yra tikri, kad „Galaxy“ geba komfortabiliai ir saugiai vežti septynis keleivius bei nuolat stebinti savo gebėjimu prisitaikyti prie šeimos poreikių. Visiškai naujas „Galaxy“ pasižymi ne tik šiomis savybėmis – jis dinamiškas, taupus, puikiai sukonstruotas ir kupinas inovacijų“ , - teigia „Ford of Europe“ rinkodaros, pardavimų bei aptarnavimo viceprezidentas Roelantas de Waardas.
Iš tiesų, salono erdvės pritaikymo galimybėmis ir transformacijos proceso patogumu „Galaxy“ nelabai kas gali prilygti. Galinėje salono dalyje esanti valdymo panelė leidžia vienu klavišo paspaudimu nulenkti visų penkių antros ir trečios eilės sėdynių atlošus ir sukurti visiškai plokščią bagažo skyriaus paviršių. Klavišo paspaudimu trečios eilės sėdynių atlošus galima ir pakelti.
Plokščios bagažinės grindinys leidžia įkrauti didelius ar griozdiškus krovinius, o galimybė atskirai pajudinti ir palenki antros ir trečios eilės sėdynes reiškia, kad sėdėjimo bei krovimo erdvės kombinacijos yra lengvai pritaikomos kelionei į mokyklą ar oro uostą. Po bagažinės grindimis naujoji „Cargo Management Sytem“ turi 20 litrų tūrio paslėptą talpinimo erdvę, kuri leidžia vežti aukštesnius krovinius.
Priekinės eilės „Ford Multi-Contour Seats“ krėslai su „Active Motion“ masažo funkcija buvo sukurti tam, kad sumažintų keleivių raumenų nuovargį, ypač ilgų kelionių metu. Sukurtos kartu su medikais, 8 skirtingų pozicijų sėdynės taip pat atsižvelgia į karštį ir šaltį bei naudoja 11 pripučiamų pagalvių sistemą tam, kad sukurtų masažuojantį efektą šlaunims, sėdmenims ir nugaros apačiai.
„Ford“ integruotų jungčių galinė pakaba užtikrina patogų važiavimą netgi trečiosios eilės krėsluose, tuo pačiu išlaikydama gana masyvaus automobilio stabilumą ir gesindama tiek šonines jėgas, tiek vertikalų kėbulo judėjimą. „Galaxy“ taip pat turės versiją su galinės pakabos prošvaisos palaikymo sistema, užtikrinančią saugų važiavimą su sunkiu bagažu.
Jau tapo įprasta, kad į visus naujus „Ford“ modelius diegiama nuolat tobulinama automatinė automobilio statymo sistema. „Galaxy“ gavo visą kompleksą sistemų:
- „Perpindicular Parking“ automatiškai įvairuoja automobilį į erdvę palei kitas mašinas tuo pačiu būdu kaip „Active Park Assist“ padeda pastatyti automobilį paraleliai.
- „Park-Out Assist“ padeda vairuotojams išvažiuoti iš paralelinės parkavimosi erdvės, kai sistema veikia vairavimą, kol vairuotojas valdo akceleratorių ir stabdžių pedalą.
- „Side Parking Aid“ siunčia garso perspėjimus ir atstumų indikacijas ekrane iki kliūčių aplink automobilį
- „Cross Traffic Alert“ perspėja vairuotojus atbulai išvažiuojančius iš parkavimosi erdvės, kai aptinkamas objektas kertantis laisvą juostą išvažiavimui.
- „Front Split View Camera“ padidina vairuotojo matymo lauką, kai bandoma išvažiuoti iš statymo zonos ar sankryžos. 180 laipsnių kampu matančių kamerų sistema įmontuota „Galaxy“ priekyje.
Papildomos pagalbinės technologijos įdiegtos visiškai naujoje „Galaxy“ yra „Blind Spot Information System“, „Traffic Sign Recognition“, „Lane Keeping Alert“, „Lane Keeping Aid“ ir „Driver Alert“.
Naujos kartos balsu valdoma komunikacijos sistema „Ford SYNC 2” leidžia vairuotojams kontroliuoti telefoną, pramogas, aplinkos temperatūrą bei navigacijos sistemas pasitelkiant paprastą šnekamąją kalbą. Naudingas įrankis šeimos išvykoms ar atostogoms – vairuotojai gali kaipmat pasiekti visą sąrašą netoliese esančių restoranų sąrašą paprasčiausiai sakydami: „aš alkanas“ ar ieškodami pramogų arba lankytinų objektų vardu.
„SYNC 2” taip pat turi „Emergency Assistance“, kuri tiesiogiai sujungia automobilio keleivius su vietos pirmosios pagalbos operatoriais iš karto po avarijos to regiono kalba.
Visiškai naujas „Galaxy“ taip pat yra vienas pirmųjų automobilių, kuriame bus diegiama nauja adaptyvi vairavimo technologija „Ford Adaptive Steering“ padėsianti septynviečiui vienatūriui lengvai manevruoti mieste ir atsipalaiduoti ilgai vairuojant užmiestyje.
Naujajame „Galaxy“ debiutuos naujas 2 litrų darbinio tūrio „TDCi Bi-turbo“ dyzeliniis variklis, generuojantis 210 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą.
„Naujasis „TDCi“ dyzelinis variklis atliepia mūsų „EcoBoost“ šeimos filosofijai – mažesnis darbinis tūris, didesnė galia, didesnis efektyvumas ir taupumas. Dyzelis su dviem turbinomis užtikrina puikią trauką visame sūkių diapazone, o turbininiam varikliui būdinga „duobė“ visai nejuntama“, - teigė „Ford Engine Programs“ vyriausiasis inžinierius Andrew Brumlis.
Kita opcija „Galaxy“ pirkėjams - 2 litrų darbinio tūrio „TDCi“ dyzelinis variklis su kintamos geometrijos turbokompresoriumi. Jis gali būti 120, 150 arba 180 AG.
Benzininių variklių gerbėjai galės rinktis naująjį 160 AG 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ arba 240 AG 2 litrų darbinio tūrio „EcoBoost“ variklius.
Naujasis „Galaxy“ buvo kuriamas taip, kad vairuotojai ir keleiviai jaustųsi saugiai. Pirmą kartą įrengtos antros eilės sėdynių šonines oro pagalves. Priekinės eilės keleiviams taip pat skirtos kelių apsaugos bei šoninės oro pagalvės, o pripučiamos užuolaidos yra sumontuotos visose trijose eilėse.
„MyKey“ technologija įgalina savininkus užprogramuoti raktą kuris gali blokuoti ateinančius telefonų skambučius; apriboti maksimalų greitį; sumažinti garso sistemos garsą ir išjungti garso sistemą, jeigu keleiviai nėra prisisegę saugos diržų.
„Galaxy“ kūrėjams pavyko išvengti tokio tipo automobiliams būdingo „antsvorio“ įspūdžio. Vienatūris lengvai atpažįstamas kaip elegantiškas, rafinuotas ir dinamiškas pastarųjų metų „Ford“.
Itin sėkmingai pavyko išspręsti masyvaus automobilio galo problemą - suliejant automobilio stiklą su galinių žibintų blokais, sukurtas didelės stiklo erdvės įspūdis. Ploni langų rėmai taip pat sukurti taip, kad padidintų matymo lauką iš automobilio vidaus, o iš išorės automobilis atrodytų grakštesnis.
Visiškai naujas „Galaxy“ pasižymi įmantriu interjeru, kurio centre puikuojasi centrinė konsolė, susiliejanti su viršutine panele ir apgaubianti prietaisų skydelį. Apdailos detalėse daug aliuminio, anglies pluošto ir lako blizgesio. Atviras ir erdvus salonas pasižymi didele stiklo erdve ir pasirenkamu pilnu panoraminiu stiklo stogu.
Tradicinis instrumentų prietaisų skydelis talpina pasirenkamą 10 colių ekraną su animuotu klasikinio stiliaus spidometru ir tachometru. Vairuotojai taip pat gali pritaikyti skaitmeninio ekrano nustatymus ir 3D grafiką pagal savo poreikius. Ekranas automatiškai pritaiko ekrano ryškumą prie aplinkos šviesos.