• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Aston Martin“ tikrai nėra viena iš tų kompanijų, kuris galėtų sau leisti „kepti“ naujus modelius kas ketveris ar penkeris metus. Kaip ir didžioji dauguma „Aston Martin“ konkurentų, jie stengiasi iš vieno modelio išspausti viską, todėl nenuostabu, jog vieno modelio gamybos laikotarpis gali tęstis 8 ar net 10 metų.
Per pastaruosius porą metų „Aston Martin“ ženkliai atsinaujino ir sustiprėjo. Už kompanijos vairo stojo naujas vadovas, gamintojas pasirašė bendradariavimo sutartį su „Daimler“ koncernu, į savo gretas prisiviliojo „Lotus“ bei „Ferrari“ inžinierius.
Atlikti pokyčiai kompanijos viduje labai greitai davė pirmuosius vaisius - naujos kartos „Aston Martin DB11“, o dabar - kompaktiškiausią ir pigiausią „Aston Martin“ modelį - „Aston Martin Vantage“. Naujos kartos „Aston Martin Vantage“.
Kompanijos atstovai teigia, jog „Vantage“ yra absoliučiai naujas automobilis, kuris neturi nieko bendro su prieš tai gamintu modeliu. Iš tiesų, jis turi maždaug 70% „DB11“ modelio komponentų, tačiau tai nėra trūkumas, o atvirkščiai - privalumas.
Palyginus su „DB11“, mažesnis ir pigesnis modelis pasižymi naujais, adaptyviais „Skyhook“ amortizatoriais. Taip pat buvo sumontuotos kitokios spyruoklės, pakeista ratų geometrija, kuri leis „Vantage“ vairuotojams propaguoti agresyvesnį, dinamiškesnį vairavimo stilių.
[nqspoll id="303"]
„Aston Martin“ pripažįsta, jog „Vantage“ buvo kuriamas galvojant apie pagrindinį modelio konkurentą - „Porsche 911 Turbo“. Tai paskatino į automobilį sumontuoti „AMG“ specialistų sukurtą motorą - 4 litrų, 8 cilindrų jėgos agregatą, kuris yra labai plačiai naudojamas „AMG“ modeliuose. Vokiškas variklis nėra absoliučiai identiškas tiems, kuriuos galime surasti „C 63 AMG“ ar „E 63 AMG“ modeliuose. „Aston Martin Vantage“ gaus motorą, kuris turės kitokią išmetimo sistemą, kuro įpurškimo sistemą bei variklio valdymo sistemą.
Automobilis bus komplektuojamas su daugelio mėgstama „ZF“ 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Jis suks galinius varančiuosius ratus ir dirbs kartu su gale sumontuotu elektronikos valdomu diferencialu. Priklausomai nuo važiavimo manieros, diferencialas gali būti „atviras“ arba blokuojamas.
Iki 100 km/val. „Aston Martin Vantage“ įsibėgės per 3,6 sekundės ir pasieks 313 km/val. maksimalų greitį. Atsižvelgiant į tai, jog automobilis sveria šiek tiek daugiau nei 1600 kilogramų, charakteristikos atrodo daugiau nei įspūdingai. Šalia priekinės ašies esantis motoras išvysto 510 arklio galių ir 684 Nm sukimo momentą.
„Aston Martin Vantage“ yra antrasis visiškai naujas britiškos markės modelis. Britai savo modelių gamą galutinai atnaujins 2019 metais, kuomet pasirodys naujutėlis „Aston Martin Vanquish“.
Automobilis kainuos nuo maždaug 120 000 eurų.

GALERIJA


 

„Aston Martin“ tikrai nėra viena iš tų kompanijų, kuris galėtų sau leisti „kepti“ naujus modelius kas ketveris ar penkeris metus. Kaip ir didžioji dauguma „Aston Martin“ konkurentų, jie stengiasi iš vieno modelio išspausti viską, todėl nenuostabu, jog vieno modelio gamybos laikotarpis gali tęstis 8 ar net 10 metų.
Per pastaruosius porą metų „Aston Martin“ ženkliai atsinaujino ir sustiprėjo. Už kompanijos vairo stojo naujas vadovas, gamintojas pasirašė bendradariavimo sutartį su „Daimler“ koncernu, į savo gretas prisiviliojo „Lotus“ bei „Ferrari“ inžinierius.
Atlikti pokyčiai kompanijos viduje labai greitai davė pirmuosius vaisius - naujos kartos „Aston Martin DB11“, o dabar - kompaktiškiausią ir pigiausią „Aston Martin“ modelį - „Aston Martin Vantage“. Naujos kartos „Aston Martin Vantage“.
Kompanijos atstovai teigia, jog „Vantage“ yra absoliučiai naujas automobilis, kuris neturi nieko bendro su prieš tai gamintu modeliu. Iš tiesų, jis turi maždaug 70% „DB11“ modelio komponentų, tačiau tai nėra trūkumas, o atvirkščiai - privalumas.
Palyginus su „DB11“, mažesnis ir pigesnis modelis pasižymi naujais, adaptyviais „Skyhook“ amortizatoriais. Taip pat buvo sumontuotos kitokios spyruoklės, pakeista ratų geometrija, kuri leis „Vantage“ vairuotojams propaguoti agresyvesnį, dinamiškesnį vairavimo stilių.
[nqspoll id="303"]
„Aston Martin“ pripažįsta, jog „Vantage“ buvo kuriamas galvojant apie pagrindinį modelio konkurentą - „Porsche 911 Turbo“. Tai paskatino į automobilį sumontuoti „AMG“ specialistų sukurtą motorą - 4 litrų, 8 cilindrų jėgos agregatą, kuris yra labai plačiai naudojamas „AMG“ modeliuose. Vokiškas variklis nėra absoliučiai identiškas tiems, kuriuos galime surasti „C 63 AMG“ ar „E 63 AMG“ modeliuose. „Aston Martin Vantage“ gaus motorą, kuris turės kitokią išmetimo sistemą, kuro įpurškimo sistemą bei variklio valdymo sistemą.
Automobilis bus komplektuojamas su daugelio mėgstama „ZF“ 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Jis suks galinius varančiuosius ratus ir dirbs kartu su gale sumontuotu elektronikos valdomu diferencialu. Priklausomai nuo važiavimo manieros, diferencialas gali būti „atviras“ arba blokuojamas.
Iki 100 km/val. „Aston Martin Vantage“ įsibėgės per 3,6 sekundės ir pasieks 313 km/val. maksimalų greitį. Atsižvelgiant į tai, jog automobilis sveria šiek tiek daugiau nei 1600 kilogramų, charakteristikos atrodo daugiau nei įspūdingai. Šalia priekinės ašies esantis motoras išvysto 510 arklio galių ir 684 Nm sukimo momentą.
„Aston Martin Vantage“ yra antrasis visiškai naujas britiškos markės modelis. Britai savo modelių gamą galutinai atnaujins 2019 metais, kuomet pasirodys naujutėlis „Aston Martin Vanquish“.
Automobilis kainuos nuo maždaug 120 000 eurų.

GALERIJA


 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų