Naujasis „Porsche 911 Turbo“ debiutavo gana tyliai ir gerokai anksčiau, nei planuota – daug kas tikėjosi, kad automobilis bus pristatytas šių metų rudenį Frankfurte, tačiau galingiausias „911“ pasaulio automobilių bendruomenei buvo pristatytas gegužės trečią dieną Maskvoje.
Automobilio išorėje nėra jokių revoliucinių pokyčių. Viskas čia evoliucionavo pagal geriausias konservatyvaus modelio tradicijas. Tiesa, „911 Turbo“ atroro itin efektingai. Ko verti vien išpūsti galiniai sparnai. Palygintis su „Carrera 4S“, sparnų arkos paplatėjo 28 milimetrais.
Nėra jokių revoliucinių pokyčių ir po variklio dangčiu. Kaip ir anksčiau, čia galima pamatyti 3,8 litro darbo tūrio šešių cilindrų opozicinį motorą su dviem turbinomis. Tiesa, galia išaugo. „Turbo“ modelyje galia siekia 520 AG, o „Turbo S“ – 560 AG. Maksimalus sukimo momentas (kai naudojama „Sport Chrono Plus“ sistema) siekia 710 ir 750 („Turbo S“) Nm.
„911 Turbo“ bus komplektuojami tik septynių pavarų robotizuotomis „PDK“ dėžėmis. Įdomių detalių galima rasti ir firminėje visų ratų pavaros sistemoje. Čia daugiadiskė elektronikos valdoma mova aprūpinta savu hidraulinio skysčio aušintuvu.
Įdomi detalė – „Porsche 911 Turbo“ gavo visų vairuojamų ratų sistemą. Važiuojant ne didesniu kaip 50 kilometrų per valandą greičiu galiniai ratai pasisuka priešinga nei priekiniai ratai kryptimi. Važiuojant greičiau nei 80 kilometrų per valandą greičiu galiniai ratai suka į tą pačią pusę, kur ir priekiniai. Maksimalus galinių ratų pasukimo kampas – 2,8 laipsnio.
Iki 100 kilometrų per valandą greičio naujasis „Porsche 911 Turbo“ spurtuoja per 3,2 sek. Kaip kukliai užsimena gamintojai, Niururgringo ratą naujasis „911 Turbo“ įveikia greičiau nei per 7 minutes ir 30 sekundžių.