Susipažinkite su „Dynamics & Lightweighting Study“ – automobiliu, su kuriuo „Singer“ siekia atidaryti vartus į velniškai pasiutusį ir įspūdingą „Porsche“ istorijos etapą, kurio metu iš Vokietijos kilęs gamintojas autosporto areną šturmavo su „Porsche 934“ ir „935“.
Įvairios šių modelių versijos buvo tokios įspūdingos ir tokios greitos, jog „Porsche“ galiausiai sulaukė gausybės priekaištų iš konkurentų bei organizatorių, tačiau tuometiniams „Porsche“ inžinieriams tai visiškai nerūpėjo.
„Singer“ neslepia, jog jų naujasis projektas buvo sukurtas siekiant prikelti automobilių sporto arenoje dominavusių bolidų dvasią. Skirtumas tik tas, jog abudu modeliai galės laisvai važinėti bendro naudojimo keliais arba pasiturinčio entuziasto rankose įrodyti savo pranašumą lenktynių trasoje.
Oranžinės spalvos versija, kaip jau turėjote pastebėti, yra skirta lenktynių trasoms. Masyvus galinis spoileris, saugos lankai bei specialūs sportiniai lopšiai yra tiesioginės užuominos į automobilio paskirtį.
Tuo tarpu šiek tiek subtiliau atrodanti versija yra skirta tiems, kas automobilį norėtų naudoti kasdien. Kaip matote patys, automobilis neteko milžiniško galinio spoilerio bei salone turi keletą malonių atributų, kurie pravers stūksant spūstyje.
Vis dėlto, jeigu nesugebate apsispręsti kurią versiją norėtumėte pasirinkti – ne bėda. „Singer“ galės pagaminti trečią versiją, kurioje rasime bendro naudojimo keliams ir lenktynių trasoms skirtų modelių elementų.
„Singer“ sako, jog šis, įspūdingo grožio automobilis naudos šios bendrovės meistrų suprojektuotą 3,8 litro, 6 cilindrų benzininį variklį.
Aprūpintas dviem turbokompresoriais, šis motoras išvystys 700 arklio galių ir kiekvienam vairuotojui leis tachometro rodyklę užlaužti iki pat 9000 aps/min. padalos.
Variklis bus poruojamas tik su išskirtinai 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, kuri visą 6 cilindrų variklio įniršį siųs į galinius ratus.