Kadangi naujasis variklis bus montuojamas į naujos kartos Mazda2, tai reiškia, kad automobilis konkuruos su Citroen C3, Peugeot 208, Renault Clio, Škoda Fabia ir Volkswagen Polo.
Visi anksčiau minėti modeliai komplektuojami su 90 arklio galių išvystančiais dyzeliniais motorais, tačiau vargu ar jie sugebės būti dinamiškesni už Mazda motorą.
Dar viena įdomi naujiena, kuri bus aktuali visiems dyzelinių variklių mylėtojams. Mazda kompanija šiandien pristaė visiškai naują, 1.5 litro dyzelinį variklį, kuris bus montuojamas į beveik visus markės modelius, tame tarpe ir naujos kartos Mazda2.
Pasak kompanijos specialistų, naujasis mažylis savo galia galės prilygti galingesniems SkyActiv dyzeliniams agregatams, o sukimo momentu nenusileis galingiems benzininiams motorams.
Taigi, eikime iškart prie svarbiausio - techninių charakteristikų. Keturių cilindrų, 1.5 litro motoras išvysto 105 arklio galias esant 4000 aps/min ir 250 NM sukimo momentą esant 1500-2500 aps/min. Išmetamųjų dujų emisija sieks vos 90 g/km, o vidutinės kuro sąnaudos (realios) sieks vos 3.4 litro šimtui kilometrų.
Dar viena įdomi naujiena, kuri bus aktuali visiems dyzelinių variklių mylėtojams. Mazda kompanija šiandien pristaė visiškai naują, 1.5 litro dyzelinį variklį, kuris bus montuojamas į beveik visus markės modelius, tame tarpe ir naujos kartos Mazda2.
Pasak kompanijos specialistų, naujasis mažylis savo galia galės prilygti galingesniems SkyActiv dyzeliniams agregatams, o sukimo momentu nenusileis galingiems benzininiams motorams.
Taigi, eikime iškart prie svarbiausio - techninių charakteristikų. Keturių cilindrų, 1.5 litro motoras išvysto 105 arklio galias esant 4000 aps/min ir 250 NM sukimo momentą esant 1500-2500 aps/min. Išmetamųjų dujų emisija sieks vos 90 g/km, o vidutinės kuro sąnaudos (realios) sieks vos 3.4 litro šimtui kilometrų.