• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Kartais gali atrodyti, kad automobilis tiesiog transporto priemonė. Tačiau jis gali būti ir "geriausias žmogaus draugas". Ir nesvarbu kokios tai markės ar modelio automobilis. Svarbu, kad tu jį myli be išlygų. Būtent apie tokį automobilį papasakosime šiandien. Nors gali atrodyti, kad ši Honda Civic yra paprastas "cvekas", tačiau jo šeimininko Aurimo dėka, jis tapo nepaprastas, automano LIKE vertu, projektu.



Iš kur ta meilė Hondai?
Meilė Hondai atsirado gana seniai, dar neturint vairavimo teisių. Honda pradėjau domėtis, kai brolis įsigijo savo pirmąjį Civic'ą. Bet 1,5 litrų variklis per daug nežavėjo, tačiau sekantis brolio automobilis buvo Civic VTi 1,6 litro 118 KW galios. Nuo tada buvo nuspręsta, kad kitokio automobilio nenoriu. Šiaip Honda yra puikus automobilis nes ekonomijos, galios bei patikimumo santykis pas juos yra itin geras. Per tris metus, kiek vairuoju Hondą, man sugedo tik galinio rato guolis. Kuro sąnaudos miestas/užmiestis 8-9 litrai, o galia 140 KW.


Kodėl geltona, ar ji geresnė iš S2000?
Spalvos pasirinkimas buvo gana nesudėtingas dalykas. Kadangi norisi išsiskirti iš minios buvo atsisakyta visų tamsių spalvų. Iš šviesių labiausiai patiko balta bei geltona. Kadangi teisingas baltas Civic'as Vilniaus gatvėmis jau rieda, buvo pasirinkta geltona spalva. Tik geltona buvo pasirinkta ne visai ta, į kurią iš pradžių nusitaikiau, nes Y-65 (S2000 AP2) spalva buvo kiek per brangi varganam kibirėliui, tad buvo pasirinkta originali 5 generacijos Civic'o spalva Y-53.


Atrodo nieko tokio, bet darbo padaryta daug, kokie didžiausi iššūkiai įveikti?
Na šiame "kibiriuke" esu atsukęs beveik visus varžtus, nuo važiuoklės iki salono. Žiūrint į automobilį iš išorės galima pamatyti tik tris originalias dalis, kurių nekeičiau. Tai yra kėbulas, vairuotojo durys bei bagažinės dangtis. Viduje originalios liko tik vidaus plastmasės bei priekinė panelė.
Darbų padaryta tikrai daug, o dabartinis variklis jau trečias šiame kėbule.
Sunkiausia buvo, matyt, surinkti visą facelift'ą (99-00 metų kėbulo dalis) bei EK9 - Civic Type-R (galingiausias Civic'as 97-00 metais gamintas Japonijos rinkai) salono dalis, kurių Lietuvoje rast nelabai realu.


Kas dar nepadaryta iki pilnos laimės?
Iki pilnos laimės trūksta dar nemažai, tačiau įtariu, kad pasitenkinsiu dar keliomis smulkiomis modifikacijomis, o "pilnos laimės" nesieksiu. Planuose numatyta įsidėti naują išmetimo kolektorių, aliumininį škyvą bei susiprogramuoti kompiuterį ant stendo, kad pamatyti, ką galimą išspaust iš šio Integra Type-R varikliuko.


Kiek tada liks iš tos Hondos, kurią pirkai?
Manau retas pasakytų, kad čia tas pats automobilis, kurį įsigijau prieš tris metus, nes pakeista tiek daug, kad lengviau pasakyti, ko nepakeičiau t.y. galinis bagažinės dangtis, vienos durelės (kitas teko pakeist, nes mokytoja atbula nemoka važiuot :D), salono plastmasės, bei galinė stabdžių sistema.


Modifikacijų sąrašas:
Variklio skyrius:
B18c6 iš Integra Type-R su padidinto suspaudimo stūmokliais
Carbon "cobra" oro įsiurbimo vamzdis
Integra Type-R portintas įsiurbimo kolektorius
Pilna 60mm skersmens nerūdijančio plieno išmetimo sistema su dviem rezonatoriais bei N1 tipo bakeliu.
Išorė:
Sudėtas facelift'as t.y. nuo 99-01 Civic modelio šios dalys: abu bamperiai, kapotas, grotelės, priekiniai žibintai, sparnai, galiniai žibintai
VTi priekinis originalus pažeminimas
Type-r grotelės
Galinis Type-r pažeminimas
"Spoon sports" tipo spoileris
Y-53 spalva
Šviežiai restauruoti bei poliruoti RIAL ratlankiai su naujomis BF Goodrich g-force profiler padangomis
Vidus:
Raudonos verstos odos Recaro sėdynės iš Civic EK9
Raudonas salono kilimas iš Civic EK9
Momo bėgių svirties bumbulas
Galinės verstos odos sėdynės iš Integra Type-R
JDM Civic EK9 skydelis
Honda S2000 vairas
Važiuokle bei stabdžiai:
BC type BR reguliuojamo aukščio bei kietumo coiloveriai
Galinis viršutinis štrutbaras.
Neseniai sudėti ATE 282 priekiniai stabdžių diskai su FERODO kaladėlėmis
Bei nauji galiniai FERODO diskai su FERODO kaladelemis 242
P28 ECU - programuojamas automobilio kompiuteris.























Kartais gali atrodyti, kad automobilis tiesiog transporto priemonė. Tačiau jis gali būti ir "geriausias žmogaus draugas". Ir nesvarbu kokios tai markės ar modelio automobilis. Svarbu, kad tu jį myli be išlygų. Būtent apie tokį automobilį papasakosime šiandien. Nors gali atrodyti, kad ši Honda Civic yra paprastas "cvekas", tačiau jo šeimininko Aurimo dėka, jis tapo nepaprastas, automano LIKE vertu, projektu.



Iš kur ta meilė Hondai?
Meilė Hondai atsirado gana seniai, dar neturint vairavimo teisių. Honda pradėjau domėtis, kai brolis įsigijo savo pirmąjį Civic'ą. Bet 1,5 litrų variklis per daug nežavėjo, tačiau sekantis brolio automobilis buvo Civic VTi 1,6 litro 118 KW galios. Nuo tada buvo nuspręsta, kad kitokio automobilio nenoriu. Šiaip Honda yra puikus automobilis nes ekonomijos, galios bei patikimumo santykis pas juos yra itin geras. Per tris metus, kiek vairuoju Hondą, man sugedo tik galinio rato guolis. Kuro sąnaudos miestas/užmiestis 8-9 litrai, o galia 140 KW.


Kodėl geltona, ar ji geresnė iš S2000?
Spalvos pasirinkimas buvo gana nesudėtingas dalykas. Kadangi norisi išsiskirti iš minios buvo atsisakyta visų tamsių spalvų. Iš šviesių labiausiai patiko balta bei geltona. Kadangi teisingas baltas Civic'as Vilniaus gatvėmis jau rieda, buvo pasirinkta geltona spalva. Tik geltona buvo pasirinkta ne visai ta, į kurią iš pradžių nusitaikiau, nes Y-65 (S2000 AP2) spalva buvo kiek per brangi varganam kibirėliui, tad buvo pasirinkta originali 5 generacijos Civic'o spalva Y-53.


Atrodo nieko tokio, bet darbo padaryta daug, kokie didžiausi iššūkiai įveikti?
Na šiame "kibiriuke" esu atsukęs beveik visus varžtus, nuo važiuoklės iki salono. Žiūrint į automobilį iš išorės galima pamatyti tik tris originalias dalis, kurių nekeičiau. Tai yra kėbulas, vairuotojo durys bei bagažinės dangtis. Viduje originalios liko tik vidaus plastmasės bei priekinė panelė.
Darbų padaryta tikrai daug, o dabartinis variklis jau trečias šiame kėbule.
Sunkiausia buvo, matyt, surinkti visą facelift'ą (99-00 metų kėbulo dalis) bei EK9 - Civic Type-R (galingiausias Civic'as 97-00 metais gamintas Japonijos rinkai) salono dalis, kurių Lietuvoje rast nelabai realu.


Kas dar nepadaryta iki pilnos laimės?
Iki pilnos laimės trūksta dar nemažai, tačiau įtariu, kad pasitenkinsiu dar keliomis smulkiomis modifikacijomis, o "pilnos laimės" nesieksiu. Planuose numatyta įsidėti naują išmetimo kolektorių, aliumininį škyvą bei susiprogramuoti kompiuterį ant stendo, kad pamatyti, ką galimą išspaust iš šio Integra Type-R varikliuko.


Kiek tada liks iš tos Hondos, kurią pirkai?
Manau retas pasakytų, kad čia tas pats automobilis, kurį įsigijau prieš tris metus, nes pakeista tiek daug, kad lengviau pasakyti, ko nepakeičiau t.y. galinis bagažinės dangtis, vienos durelės (kitas teko pakeist, nes mokytoja atbula nemoka važiuot :D), salono plastmasės, bei galinė stabdžių sistema.


Modifikacijų sąrašas:
Variklio skyrius:
B18c6 iš Integra Type-R su padidinto suspaudimo stūmokliais
Carbon "cobra" oro įsiurbimo vamzdis
Integra Type-R portintas įsiurbimo kolektorius
Pilna 60mm skersmens nerūdijančio plieno išmetimo sistema su dviem rezonatoriais bei N1 tipo bakeliu.
Išorė:
Sudėtas facelift'as t.y. nuo 99-01 Civic modelio šios dalys: abu bamperiai, kapotas, grotelės, priekiniai žibintai, sparnai, galiniai žibintai
VTi priekinis originalus pažeminimas
Type-r grotelės
Galinis Type-r pažeminimas
"Spoon sports" tipo spoileris
Y-53 spalva
Šviežiai restauruoti bei poliruoti RIAL ratlankiai su naujomis BF Goodrich g-force profiler padangomis
Vidus:
Raudonos verstos odos Recaro sėdynės iš Civic EK9
Raudonas salono kilimas iš Civic EK9
Momo bėgių svirties bumbulas
Galinės verstos odos sėdynės iš Integra Type-R
JDM Civic EK9 skydelis
Honda S2000 vairas
Važiuokle bei stabdžiai:
BC type BR reguliuojamo aukščio bei kietumo coiloveriai
Galinis viršutinis štrutbaras.
Neseniai sudėti ATE 282 priekiniai stabdžių diskai su FERODO kaladėlėmis
Bei nauji galiniai FERODO diskai su FERODO kaladelemis 242
P28 ECU - programuojamas automobilio kompiuteris.





















REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų