„Alfa Romeo“ yra šiek tiek sudėtingesnėje padėtyje. Praėjusiais metais „Alfa Romeo“ visame pasaulyje pardavė maždaug 80 tūkst. naujų automobilių, kai tuo tarpu „Audi“ pardavimai siekė maždaug 1.1 mln. automobilių. Akivaizdus skirtumas, ar ne?
Vis dėlto, itališki automobiliai su visiems puikiai pažįstamais „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes Benz“, lygiuojasi klasikinių mašinų rinkoje. Nesvarbu kurį modelį pasirinktumėte, jų kainos bus labai panašios, o kartais - didesnės.
Šiuo metu Vokietijoje esantis „Alfa Romeo Alfasud“ kainuoja daugiau nei naujutėlis „BMW M3“, kuris savo gimtojoje šalyje kainuoja nuo 71 tūkst. eurų. Tačiau didžiulė kompaktiško hečbeko kainą galima pateisinti. Tai - visiškai naujas automobilis. 34 metų senumo modelis yra nuvažiavęs TIK 277 kilometrus.
Dar viena priežastis, kodėl šis „Alfa Romeo“ kainuoja 78 tūkst. eurų. Tai „Alfa Romeo Alfasud Sprint Veloce“, kuri buvo komplektuojama su 95 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu. Šiais laikais tokio galingumo motorai yra montuojami į dulkių siurblius, tačiau mažiau nei 1000 kilogramų sveriantis „Alfa Romeo“ tuomet buvo giriamas už puikias valdymo savybes. Kaip pasakytų „Autocar“, „EVO“ ar „Car“ žurnalų atstovai - tai vienas geriausių priekiniais ratais varomų automobilių.
Nuoroda į skelbimą