Naujasis „Volkswagen Golf“ pelnė maksimalų penkių žvaigždučių įvertinimą, kurį skyrė Europos vartotojų apsaugos organizacija „Euro NCAP“. „Golf“ taip pat laimėjo prestižinį apdovanojimą „Euro NCAP Advanced Awards“, skiriamą už inovacijas bendrojo saugumo srityje. „Lane Assist“ ir „Front Assist“ sistemos − svarbios keleivių apsaugos sistemos ir standartinė apsauga nuo daugybinio susidūrimo − pripažintos pirmaujančiomis saugumo inovacijomis. Tai dar vienas įrodymas, jog vos debiutavęs „Golf“ jau spėjo išsikovoti išskirtinę padėtį savo klasėje. Naujojo „Golf“ bendras saugumo paketas, susidedantis iš keleivių apsaugos, vaiko apsaugos, keleivių apsaugos ir vairuotojo pagalbos sistemų, bandymuose pelnė aukščiausius įvertinimus ir Europos vartotojų apsaugos organizacijos „Euro NCAP“ buvo pripažintas geriausiu. Taigi, ir septintoji „Golf“ karta patvirtina savo, kaip geriausiojo automobilio reputaciją, kurios Europoje neužleidžia jau dešimtmečius.
„Labai džiaugiamės, kad mūsų naujasis „Golf“ dar kartą sėkmingai pateisino sudėtingus „Euro NCAP“ reikalavimus ir pelnė maksimalų galimą įvertinimą. Mes taip pat ypatingai didžiuojamės keturiais „Euro NCAP“ apdovanojimais už nuostabias saugumo inovacijas, su kuriomis naujasis „Golf“ susilaukė tokio pripažinimo, − kalbėjo „Volkswagen“ markės valdybos narys tyrimams ir plėtrai Dr. Ulrichas Hackenbergas. − Ši sėkmė − ne atsitiktinė, nes ji atspindi mūsų bendrąją filosofiją, jog saugumas turi būti prieinamas visiems. Nuo pat pradžių mes daug ir sunkiai dirbome, kad sukurtume saugumo paketą, tokį pažangų ir unikalų savo klasėje. Rezultatai dar kartą patvirtina, kad esame teisingame kelyje ir mes sistemingai tęsime darbus ateityje, nepamiršdami savo klientų svarbiausių interesų“.
Naujasis „Golf“ aukščiausius įvertinimus pelnė už keleivių apsaugą. Buvo vertinama pagal priekinio ir šoninio susidūrimo testus, šoninį atsitrenkimo į stulpą testą ir atliekant kaklo testą, kuomet sukuriamos papildomos apkrovos stuburui. Net tik suaugusieji, bet ir vaikai naujajame „Golf‘e“ gali jaustis saugiai. Tai patvirtinta atitinkami testai, kuriuose bandymų metu buvo naudojami 18 mėnesių ir trejų metų vaikų manekenai.
Naujasis „Golf“ taip pat nustebino pėsčiųjų apsaugos pasiekimais.
Keleivių apsaugos srityje septintosios kartos „Golf“ taip pat siūlo plačias vairuotojo pagalbos sistemų galimybes. Papildomai prie standartinės daugybinio susidūrimo stabdymo ir pasirenkamos aktyvios keleivių apsaugos sistemų, saugumo paketas gali būti keičiamas ir praturtinamas pasirenkama adaptyvia kruizo kontrole, „Front Assist“ ir C“ity Emergency Braking“ sistemomis, nuovargio aptikimu ir „Lane Assist“ juostos laikymosi pagalba. Iš viso naujajame „Golf“ siūlomos net septynios vairuotojo pagalbos sistemos, žymiai padidinančios automobilio saugumą.
Daugybinio susidūrimo stabdymas, kurį ADAC jau įvertino „Geltonojo angelo“ inovacijos apdovanojimu, po sunkaus susidūrimo automatiškai stabdo automobilį, kad būtų sumažinta likusi kinetinė energija. Šiuo atveju siekiama išvengti antrinio susidūrimo arba mažų mažiausiai sumažinti kito susidūrimo greitį ir pasekmes. Avarijų statistika rodo, kad maždaug vieną ketvirtadalį visų avarijų sudaro šie antriniai susidūrimai. Jie ypatingai pavojingi, nes keleiviai nebėra saugomi oro saugos pagalvių ir saugos diržų įtempiklių. Kaip visų „Volkswagen“ sistemų, vairuotojas gali bet kuriuo metu išjungti daugybinio susidūrimo stabdymo sistemos veikimą.
Volkswagen iš prabangiosios klasės perkėlė į „Golf“ aktyvias keleivių apsaugos sistemas, taip pat ir nuovargio aptikimo funkciją. Pastaroji veikdama su kitais automobilio dinaminiais parametrais, ypač kritinėse vairavimo situacijose, aptinka ir reaguoja su ESC įsiterpimu arba visišku stabdymu. Avarijos atveju, ji automatiškai įtempia vairuotojo ir priekinio keleivio saugos diržus, kad naudojant oro saugos pagalves ir diržų sistemą būtų užtikrinta geriausia galima keleivio apsauga. Jei automobilis pradeda slysti, sistema pridaro šoninius langus iki mažo tarpelio ir uždaro stoglangį, kad saugumo sistemos, tokios kaip galvos ir šoninės oro saugos pagalvės, suteiktų optimalų prilaikymą ir suveiktų kaip įmanoma efektyviau. Vos tik pavojingos situacijos praeina, atlaisvinami saugos diržai. Tai vienas iš būdų, kaip „Volkswagen“ taiko bendruosius savo standartus diegdami pažangiausias saugumo technologijas, kurios turi būti prieinamos plačiam pirkėjų ratui.
Nuo „Golf“ debiuto 1974 m. kovą iki dabar visame pasaulyje parduota daugiau nei 29 milijonai „Golf“ modelių. Golf įnešė tokį svarų indėlį į automobilių istoriją, kurios taip žymiai negalėjo įtakoti joks kitas automobilis. Neišskiriant net ir atsparaus laikui ir su niekuo nesupainiojamu dizainu.