Frazė populiarumą įgauna žaibo greičiu ne tik Lietuvoje, tačiau ir kitose pasaulio šalyse – ypač JAV. Vos prieš metus vadinta didžiausia pasaulio ekonomika šiemet tirštame recesijos purve. Didžiausi šalies reklamdaviai, tarp kurių – „General Motors“ ir „Anheuser-Busch“, žiniasklaidos kanalus bei agentūras verčia laukti mokėjimo net iki 120 dienų.
„Didžiausi rinkos žaidėjai verčia žiniasklaidą bei agentūras teikti jiems paskolas be jokių palūkanų. Tokia situacija į dugną gramzdina absoliučiai visus reklamos rinkos žaidėjus. Anksčiau mokėjimus atlikdavusios per 30 dienų, dabar šį terminą ištempusios iki 120 d., kompanijos elgiasi mažų mažiausiai neatsakingai“, - teigė vienos JAV žiniasklaidos planavimo agentūros vadovas.
Anot jo, reklamos agentūros bei žiniasklaidos kompanijos yra priverstos iš bankų imti paskolas bei mokėti dideles palūkanas, taip iš dalies finansuodamos ne tik savo, bet ir savo užsakovų veiklą.
Tuo tarpu JAV veikiantys darbo įstatymai verčia reklamos agentūras ir kitas šios rinkos kompanijas su darbuotojais atsiskaityti per 10 dienų nuo nustatyto termino.