Bukmekeriai rado naują priežastį skelbti lažybas – šįkart siūloma spėti, ar stulbinančiai populiarėjantis muzikos debiutantės Rebeccos Black kūrinio „Friday“ vaizdo klipas taps dažniausiai peržiūrimu „YouTube“ įrašu.
Lažybų kontora „Ladbrokes“ 2 prie 1 vertina šio vaizdo klipo galimybes tapti pačiu populiariausiu istorijoje.
Kovo 22-ąją dieną vaizdo klipas jau buvo pasiekęs 33.5 milijono peržiūrų ribą. Tiesa, jai dar ganėtinai toli iki populiariausio įrašo titulo, kuriuo gali didžiuotis paauglių numylėtinis Justin'as Bieber'is. Jo dainą „Baby“ peržiūrėjo beveik 500 mln. internautų.
Vaizdo klipas „Friday“, pasižymintis itin kasdienišku ir lėkštu tekstu, sulaukė ne vieno lankytojo replikų bei pajuokos. Tiesa, ir investicijos į jį buvo ganėtinai juokingos – Los Andžele susikūrusi leidybinė kompanija „Ark Music Factor“ praėjusį mėnesį tai padarė vos už 2000 dolerių.
Pati Black, pasirodžiusi TV laidoje „Good Morning America“, teigė, jog ją stipriai paveikė pasirodžiusi kritika. „Kai pirmą kartą pamačiau tuos bjaurius komentarus, verkiau“, – sakė ji.
Kritikos lavina privertė ją suabejoti ir savo talentu. „Manau, kad šiokį tokį talentą aš turiu,“ sakė ji. „Nemanau, kad esu pati blogiausia dainininkė, tačiau nemanau ir kad esu geriausia.“
Ažiotažą sukėlusį vaizdo klipą kviečiame peržiūrėti ir jus: