Akivaizdu, jog šio automobilio išorė nepaliks abejingų, net ir pastačius jį šalia naujutėlių „Citroën“ markės automobilių, kurie turi ne ką mažiau išskirtinių dizaino elementų negu šis „Citroën C4 Cactus“.
Nepaisant pavadinimo, sufleruojančio, jog jis priklauso ne biudžetinės klasės automobiliams, „Citroën C4 Cactus“ techniškai yra artimesnis mažesniesiems „Citroën C3“, o ne „Volkswagen Golf“ klasės atstovui „Citroën C4“.
Vis dėlto, interjero erdvė ne tik pranoksta mažąjį „C3“, bet ir kai kuriuos kompaktinės klasės hečbekus, įskaitant net ir „Citroën C4“.
Daugiausiai pagyrimų nusipelno plačios ir patogios priekinės sėdynės. Jos, pagal komforto lygį, užima tarpinę poziciją tarp miesto ir kompaktiškų automobilių.
Praktiškumą vertinantys vairuotojai teigiamai įvertins didžiules šonines kišenes duryse, o racionalumą vertinantys vairuotojai svarstys kodėl „Citroën C4 Cactus“ neturi pilnavertiškai atsidarančių galinių langų.
Atvirai sakant – tai paradoksų kupinas automobilis: stilistiškai šokiruojantis ir kartu maksimaliai supaprastintas inžineriniu požiūriu. Nors jis priskiriamas krosoverių segmentui, „Citroën C4 Cactus“ nėra siūlomas su keturių varančiųjų ratų pavara. Net už papildomą mokestį.
2018 m. „Citroën C4 Cactus“ praėjo visapusišką modernizaciją, kurios metu automobilio stilistinė pusė atitolo nuo originalo ir tapo panašesnis į kitus „Citroën“ modelius. Kita vertus, tuomet variklių gamoje atsirado naujutėliai 1,5 litro dyzeliniai agregatai bei galingesnė benzininė versija.
Atkreipkite dėmesį:
- „PureTech“ benzininių paskirstymo sistema – unikali. Prancūzų inžinieriai siekdami prailginti variklių ilgaamžiškumą ir planinių aptarnavimų dažnumą, sinchronizavimo diržą panardino į alyvą, tačiau šis sprendimas nepasiteisino. Nuvažiavus 60 000 kilometrų paskirstymo diržai pradeda pleišėti, o alyvos siurbliai užsikemša gumos gabalėliais. Šiems įvykiams už akių galima užbėgti tik reguliariai ir dažnai keičiant variklio alyvą;
- Benzininių variklių katalizatorius – „Citroën“ oficialiai paskelbė atšaukiantį dalį automobilių, turinčių 1,2 litro, 82 AG išvystantį motorą. Gamintojas, pagal galiojančią garantiją, nemokamai keisdavo defektų turinčius katalizatorius;
- Nepriklausomai nuo to, kokią pavarų dėžę turi automobilis, automatinę ar mechaninę, sankaba yra silpnoji vieta;
- Modeliuose su dyzeliniais varikliais įdiegtos „AdBlue“ sistemos gali neveikti dėl dviejų priežasčių: dėl sugedusio bako siurblio arba dėl „AdBlue“ bako deformacijos;
- Variklio dangtis. Modeliai pagaminti iki 2015 m. rugsėjo mėnesio dėl defektų turinčio variklio dangčio užrakto gali priversti dangtį atsidaryti važiuojant didesniu nei 90 km/val. greičiu;
- Pirkdami automobilį patikrinkite ar veikia oro kondicionavimo sistema. Dažnai dėl kompresoriaus gedimo nepučiamas šaltas oras;
- Kaip ir daugelis kitų „PSA“ (Dabar „Stellantis“) koncerno automobilių, taip ir išvaizdus „Citroën“ kenčia nuo ne visuomet sklandžiai veikiančios multimedijos sistemos. Problemas, įprastai, išsprendžia naujos programinės įrangos įdiegimas;
- „Citroën C4 Cactus“ nėra idealiai apsaugotas nuo korozijos. Apžiūrėkite ar ant bagažinės dangčio arba apatinėse durų dalyse nėra ankstyvų ar jau įsisenėjusių korozijos židinių;
- „Citroën C4 Cactus“ dyzelinių variklių planinių aptarnavimų dažnumas – 20 000 kilometrų, o benzininių – 25 000 kilometrų;
- Dyzelinių variklių paskirstymo diržą reikia keisti kas 10 metų arba kas 175 000 kilometrų;
Gamintojo atšaukimai
- 2016 m. balandžio mėnuo: Nuo 2016 m. sausio 7 dienos iki 2016 m. vasario 23 dienos pagaminti modeliai galėjo turėti alyvos nutekėjimą iš turbokompresoriaus;
- 2016 m. gruodžio mėnuo: Nuo 2014 m. kovo 12 dienos iki 2015 m. rugsėjo 8 dienos pagaminti modeliai turėjo atvykti į specializuotas dirbtuves dėl prastai veikiančio varikio dangčio užrakto;
- 2017 m. balandžio mėnuo: Dėl galima automatinės pavarų dėžės gedimo vairuotojams gali nepavykti perjungti pavaros. Šį gedimą gali turėti automobiliai, pagaminti nuo 2016 m. balandžio 26-osios iki rugpjūčio 29-osios;
- 2019 m. gruodžio mėnuo: Galimas galinės kairės pusės stabdžių žarnos, kuri gali trintis į spyruoklę, pažeidimo pavojus. Paveikti modeliai buvo pradėti gaminti nuo 2019 m. liepos 22-osios iki rugsėjo 4-osios dienos;
- 2020 m. lapkričio mėnuo: Reikia patikrinti arba pakeisti „PureTech“ variklių paskirstymo diržą ir (arba) vakuuminį siurblį. Paveikti modeliai buvo pagaminti nuo 2013 m. kovo mėnesio iki 2017 m. balandžio mėnesio.
KODĖL VERTA ĮSIGYTI?
- Patogios sėdynės
- Originali išvaizda
- Efektyvūs ir taupūs varikliai
- Praktiškas ir universalus interjeras
- Manevringas ir vikrus mieste
- Pigi eksploatacija
O KODĖL NE?
- Kiekviename žingsnyje justi, jog tai – biudžetinės klasės automobilis. Nepaisant gamintojo noro įtikinti, jog yra kitaip
- Neatsidarantys galiniai langai
- Pašalinius garsus slopinanti izoliacija galėtų būti geresnė
- Vibracijų nestokojantis benzininis variklis
- Vangi, tingi, tiesiog užknisanti automatinė pavarų dėžė
DETALIŲ KAINOS
- Alkūninio veleno riebokšlis ~ 30 eurų
- Alyvos siurblio tarpinė ~ 10 eurų
- Oro slėgio padangoje daviklis ~ 50 eurų
- Pakabos sija ~ 190 eurų
- Pakabos svirties įvorė ~ 15 eurų
- Galinis amortizatorius ~ 40 eurų
- Uždegimo žvakė ~ 15 eurų
GERIAUSIOS VERSIJOS
Benzininė versija: 1,2 „PureTech“ 110 AG, „Shine“ įrangos lygis
Nepaisant trjių cilindrų varikliams būdingų vibracijų, 1,2 litro motoras užtikrina gerą komforto lygį, tiek mieste, tiek užmiestyje. Jeigu galite sau leisti, rinkitės modelį, pagamintą nuo 2018 metų, kuriame bus išspręstos pagrindinės problemos, susijusios su paskirstymo sistema.
Dyzelinė versija: 1,6 „BlueHDI“ 100 AG, „Shine“ įrangos lygis
Žvalgydamiesi į dyzelinu varomą variklį, venkite silpnesnės „HDI“ motoro versijos, naudojančios automatinę pavarų dėžę. Ji – katastrofiškai prastai veikia su dyzeliniu varikliu, tad padarykite sau paslaugą ir pasirinkite galingesnį ir efektyvesnį agregatą, kuris net ir būdamas galingesnis pasižymi juokingai mažomis sąnaudomis.