Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kazi ar greit sulauksim..
Gal ateityje siu lektuvu modeliai ir bus saugesni uz esamus, nes po pernai metu nelaimingu atsitikimu darosi siek tiek nejauku skraidyti...
atrodo idomiai, labai neiprastai
atrodo idomiai, labai neiprastai
Gal ateityje siu lektuvu modeliai ir bus saugesni uz esamus, nes po pernai metu nelaimingu atsitikimu darosi siek tiek nejauku skraidyti...
Straipsnio autorius įdėjo nemažai darbo, todėl reikia kažką pakomentuoti. Pirmiausiai, tokia aerodinaminė schema laikoma perspektyvi ateities superdideliems lėktuvams.
Kuomet lėktuvų gamintoja AIRBUS sukūrė superdidelį lėktuvą A380,Boeing vietoj to, kad atsakytų tuo pačiu,t.y. kurtų analogišką lėktuvą, ši bendrovė pradėjo eksperimentuoti su X-47 modeliu. Boeing požiūriu, statyti didesnius tradicinės aerodinaminės schemos lėktuvus (cigaro formos) už tuos kurie skraido dabar netikslinga dėl techninių priežąsčių - reikia ieškoti netradicinių sprendimų. Taip atsirado X-47 modelis.
Vienas iš pagrindinių tokios aerodinaminės schemos privalumų yra susijęs su svorio ekonomija medžiagų atsparumo požiūriu.O tai pirmiausiai yra l.svarbu superdideliems lėktuvams. Toks lėktuvas išeitų lengvesnis bet tvirtesnis ir gerokai erdvesnis. Taip gaunasi, kuomet sparnai ir korpusas geometriškai yra integruoti vienas į kitą, tuomet mechaniškai gaunasi tvirtesnė konstrukcija.
Kuomet lėktuvų gamintoja AIRBUS sukūrė superdidelį lėktuvą A380,Boeing vietoj to, kad atsakytų tuo pačiu,t.y. kurtų analogišką lėktuvą, ši bendrovė pradėjo eksperimentuoti su X-47 modeliu. Boeing požiūriu, statyti didesnius tradicinės aerodinaminės schemos lėktuvus (cigaro formos) už tuos kurie skraido dabar netikslinga dėl techninių priežąsčių - reikia ieškoti netradicinių sprendimų. Taip atsirado X-47 modelis.
Vienas iš pagrindinių tokios aerodinaminės schemos privalumų yra susijęs su svorio ekonomija medžiagų atsparumo požiūriu.O tai pirmiausiai yra l.svarbu superdideliems lėktuvams. Toks lėktuvas išeitų lengvesnis bet tvirtesnis ir gerokai erdvesnis. Taip gaunasi, kuomet sparnai ir korpusas geometriškai yra integruoti vienas į kitą, tuomet mechaniškai gaunasi tvirtesnė konstrukcija.
Gal ateityje siu lektuvu modeliai ir bus saugesni uz esamus, nes po pernai metu nelaimingu atsitikimu darosi siek tiek nejauku skraidyti...
REKLAMA
REKLAMA
NASA bando ateities lėktuvą