Pasak greito ir patogaus apsipirkimo parduotuves „Narvesen” bei „Lietuvos spaudos” kioskus valdančios bendrovės „Reitan Convenience Lithuania” generalinio direktoriaus Rems Razums, užkandžiavimo įpročiai yra vienas iš miestiečių gyvenimo būdo ir netgi gatvės mados atributų.
„Nuo mūsų siūlomos kavos ir užkandžių įvairovės iki galimybės kurti naują miesto užkandžiavimo madą yra vos vienas žingsnis. Tam reikia naujų, netikėtų ir malonių galimybių papusryčiauti arba užkąsti ir mes esame pasiryžę jas kurti. Tam šiemet skiriame žymią savo investicijų dalį”, - sako R. Razums.
Pirmas žingsnis į užkandžių mados kūrimą yra „Narvesen” dešrainiai su natūralios krokodilo uodegos filė dešrele. Šį užkandį sukurti įkvėpė bendradarbiavimas su Martynu Starkumi bei Vytaru Radzevičiumi, išsirengusiais keliauti po Australiją.
„Rėmėme televizinį „Australijos dulkių” projektą. Viena iš idėjų buvo išnaudoti šią kelionę kuriant ypatingą užkandį. Daugelis pirkėjų iki šiol netiki savo akimis, kai mato siūlomą krokodilieną, tačiau tai yra tiesa. Apie tai aiškinti tenka mūsų pardavėjams, tai pat pridurti, kad krokodilienos šioje dešrelėje yra net 80 proc., o ne tik dėl kvapo”, – šypsosi ponas R.Razums.
Pasak jo, šis patiekalas „Narvesen” prekybos tinkle bus ribotą laiką, nes specialaus projekto proga buvo užsakyta vos 4000 vnt. Netrukus jį pakeis kita pusryčių naujovė, kuriai skiriama didžioji šių metų „Narvesen” investicijų dalis – 500.000 Lt.
„Kol kas negaliu išduoti paslapties, tačiau tai bus kepiniai, kurių pavadinimas iki skausmo girdėtas ir populiarus. Šįkart norime nustebinti ne recepto originalumu, o kokybe. Ją stengiamės užtikrinti, bendradarbiaudami su geriausiais šio amato meistrais – prancūzų kepėjais. Dėl to visas prekybos vietas aprūpiname specialiomis krosnimis”, - sako įmonės vadovas.
Anot jo, „Narvesen” turi išskirtines galimybes pretenduoti į naujų miesto įpročių kūrimą, dėl kelių dalykų. Visų pirma, drauge siūloma spauda, bevielis internetas, gaivieji užkandžiai bei įvairios finansinės paslaugos. Visų antra, tam būtinas platus prekybos tinklas, o „Narvesen” jau turi 34 patogaus ir greito apsipirkimo paviljonus penkiuose Lietuvos didmiesčiuose.
Norvegijos kapitalo įmonė „Reitan Convenience“ specializuojasi patogaus ir greito apsipirkimo parduotuvių srityje. Ji veikia septyniose Skandinavijos ir trijose Baltijos šalyse. Kompanijai priklauso „Narvesen“, „Lietuvos spauda“, „7 eleven“, „R kiosk“ ir „Pressbyran“ prekių ženklai. „Reitan Convenience Lithuania” valdo 260 prekybos vietų. Mūsų šalyje joje dirba 700 žmonių, dalis iš jų su bendrove dalijasi verslu franšizės principu.