Į jauną auditoriją orientuotas socialinių tinklų projektas „MySpace“ kartu su „Wall Street Journal“ išsiųs vieną savo vartotoją į vieną prestižiškiausių pasaulio renginių – pasaulinį ekonomikos forumą Davose, Šveicarijoje.
„MySpace“ vartotojai, norintys pabendrauti su pasaulio galingaisiais, turi siųsti savo vaizdo filmukus į specialų tinklalapį „MySpace Journal“. Juose internautai turi paaiškinti, kodėl jie yra tinkamiausi kandidatai lankytis Davose.
Laimėtoją išrinks ekspertų komisija, kurios nariai – Davoso ekonomikos forumo komunikacijos vadovas, interneto laikraščio „The Huffington Post“ redaktorė Arianna Huffington ir kt.
Davoso ekonomikos forume dalyvauja galingiausi pasaulio verslo, politikos bei kitų sričių lyderiai, diskutuojantys apie ekonomikos, politikos, vystymosi ir kitas tendencijas aukščiausiuoju lygiu.