• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmą kartą nuo 1999 metų ėmė augti muzikos įrašų pardavimai. Už šį reiškinį muzikos verslas turi būti dėkingas internetinei prekybai, kuri po truputi atsveria mažėjančius kompaktinių plokštelių pardavimus, rašo „Telegraph“.

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto kol kas pagerėjimas muzikos rinkoje tėra simbolinis – vos 0,3 proc.

Muzikos industrija tapo viena pirmųjų interneto aukų. Šiai verslo sričiai teko susitaikyti su pokyčiais prekyboje. Materialius muzikos įrašus sparčiai ėmė keisti skaitmeninio formato muzika. Kartu išplito ir didžiulius nuostolius atnešęs piratavimas.

REKLAMA

Muzikos pramonės atsaku tapo internetinės parduotuvės. Prireikė kelių metų kol šis naujas verslo modelis buvo ištobulintas, tačiau šiandien legalūs muzikos pardavimai internete sėkmingai auga.

Tokių internetinių parduotuvių kaip „iTunes“ bei internetinių transliacijų „Spotify“ dėka, pajamos iš skaitmeninės muzikos pernai išaugo 9 proc. ir siekė 5,6 mlrd. JAV dolerių. Iš viso muzikos įrašų pardavimų vertė sudarė 16,5 mlrd. JAV dolerių.

2012 metais internetiniai pirkėjai legaliai parsisiuntė 4,3 mlrd. muzikos įrašų. Geriausiai šioje sriyje sekėsi atlikėjai Carly Rae Jepson bei britų dainininkei Adele.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų