Informacinių technologijų amžiuje skiriasi ne tik vartojimo poreikiai, bet ir įpročiai. Didžioji dalis žmonių nebebijo apsipirkti internetu, o čia žymiai lengviau įvertinti ir atskleisti, kokie gi yra iš tiesų vyrų ir moterų apsipirkimų įpročiai.
Internetinio apsipirkimų klubo „Fashion Days“ vadovas Gediminas Dijokas atskleidžia keletą gegužės mėnesį atlikto tyrimo rezultatų: „Tyrimo duomenys rodo, kad moterys apsiperka tikrai dažniau, tačiau perka nebūtinai tik sau. Analizuojant moterų internetinius prekių krepšelius, matyti, kad juose dažnai atsiduria drabužiai ir avalynė skirta vaikams ir netgi vyrui. Išryškėja moterų įprotis būtinomis gėrybėmis aprūpinti visą šeimą. Vidutinis moterų apsipirkimo krepšelis yra 200 Lt.
O vyrai nors perka ir rečiau, jų vidutinė prekių krepšelio suma yra 15 % didesnė. Tai reiškia, kad vyrai perka brangesnes prekes arba vienu kartu įsigyja jų daugiau. Į vyrišką prekių krepšelį žvelgiant nuodugniau, dažniau pastebimos įvairios technikos, namų interjero prekės ir garsių prekių ženklų drabužiai bei aksesuarai.“
„Fashion Days“ tyrimo rezultatai įrodo, kad priešingų lyčių reiškiami priekaištai vieni kitiems pagrįsti. Moterys, ypač matydamos patrauklias kainas, nepraleidžia progos aprūpinti save ir šeimą naujais drabužiais ir kitomis smulkmenomis. Tuo tarpu pro vyrų akis sunkiai praslysta kokybiška technikai, kuri dažnai pareikalauja didesnių išlaidų. Susiformuoja išvada: moterys perka daugiau, o vyrai perka brangiau.