Tam tikru momentu per pirmąją skrydžio dalį viena iš variklio ašmenų atsiplėšė nuo orlaivio, todėl sugedo variklis, pranešė „Business Insider“.
Variklio gabalas išdaužė langą, o 43 metų Jennifer Riordan iš dalies buvo ištraukta pro langą. Remiantis pranešimais, keli keleiviai bandė tempti ją atgal į lėktuvo vidų, o pilotas ramiai pasakė oro eismo kontrolei: „Ne, [lėktuvas] nedega, bet dalies jo trūksta. Jie sakė, kad yra skylė.“
Lėktuve buvusių žmonių nuotraukose ir filmuotose medžiagose matyti varikliui padaryta žala, taip pat ir langui.
Taigi, kaip tai įvyksta?
Būdami lėktuve tikriausiai pastebite, kad galite kvėpuoti, nepaisant to, kad esate tūkstančius metrų virš žemės. Taip yra todėl, kad lėktuvo vidus užsandarintas ir jame palaikomas normalus oro slėgis.
Oro slėgis jūros lygyje yra apie 14,7 svaro kvadratiniam coliui (PSI), kas yra 101 352 paskalių. Kai kylate lėktuvu aukščiau į atmosferą, slėgis sumažėja. Kai pasiekiate 12 200 metrų kreiserinį aukštį, slėgis nukrenta žemiau 4 PSI.
Salono viduje slėgio sistemos bando išlaikyti maždaug 11–12 svarų kvadratiniam coliui (PSI) oro slėgį, kad keleiviai ir įgula galėtų toliau normaliai kvėpuoti. Tai akivaizdžiai geras dalykas, juk žmonėms reikia kvėpuoti.
Tačiau slėgio skirtumas lėktuvo viduje ir išorėje gali kelti didelę problemą, jei, pavyzdžiui, atsidarė durys, sudužo langas ar orlaivyje atsirado skylė.
Oras ištrūks iš orlaivio, kol oro slėgis bus išlygintas, galbūt pasiimdamas šalia esančius žmones.
Šiuo atveju viena moteris buvo iš dalies ištraukta iš transporto priemonės ir sužalota šiukšlių, dėl kurių ji žuvo. Ankstesnių skrydžių metu buvo pastebėta, kad keli keleiviai buvo visiškai ištraukti.
„Southwest Airlines“ paskelbė pareiškimą, patvirtinantį mirtį ir išreiškiantį užuojautą visiems keleiviams. Tyrėjai jau rado metalo sužeidimo požymių toje vietoje, kur nulūžo variklio ašmenys, skelbia „Business Insider“.