Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Žiedinių lenktynių entuziastai šiuo metu nenustygsta vienoje vietoje. Netrukus visame pasaulyje prasidės naujas žiedinių lenktynių sezonas : „DTM“, „WTCC“, „BTCC“ - tai tik keletas įdomių čempionų pavyzdžių, kurie šiemet džiugins autosporto fanus.
Prie įdomių varžybų serijų reikėtų pridėti ir „ELMS“ (European Le Mans Series) pirmenybes, kurių oficialus startas įvyks balandžio 15 dieną, D.Britanijos pasididžiavimu laikomoje „Silverstone“ lenktynių trasoje. Nors iki pirmojo etapo liko mažiau nei dvi savaitės, visi šio čempionato dalyviai praėjusį savaitgalį keliavo į legendinę Formulės-1 trasą - Monzą.
Italijoje buvo surengti „ELMS“ dalyvių bandymai, kuriuose dalyvavo 36 iš tokių šalių kaip : JAV, Rusija, Prancūzija, Portugalija, Olandija, D.Britanija, Italija, Danija, Ispanija, Austrija, Lenkija, Šveicarija ir Vokietija.
Tokio tipo treniruotės naudingos ne tik „ELMS“ čempionatą stebintiems automanams, bet ir pačioms komandoms, kurios po ilgos pertraukos gali išbandyti į bolidus įdiegtus patobulinimus, išsiaiškinti tam tikrų komponentų stiprybes ir silpnybes. Tai - puiki treniruotė čempionato dalyviams ir puikus reginys čempionato gerbėjams.
„ELMS“ bandymai Monzoje vyko dvejas dienas per kurias visos komandos sugebėjo įveikti ne vieną dešimtį ratų. Šviečiant saule ir vyraujant gerai nuotaikai, daugelio akys nukrypdavo į „ELMS“ čempionato lyderius, o tiksliau - „LMP2“ kategorijos bolidus, kurie demonstruodavo geriausius trasos įveikimo laikus.
Patį geriausią rezultatą treniruotėse rodė 28 numeriu pažymėtas „IDEC SPort Racing“ komandos „Ligier JSP217“ bolidas. Nuo šio bolido nedaug atsiliko du „Graff“ ekipos monstrai, kurie geriausią laiką pademonstravo 3 iš 5 sesijų.
„LMP3“ kategorijoje sau lygių neturėjo „United Autosports“ komandos atstovai, kurie vedami Sean Rayhall pademonstravo geriausią laiką - 1 minutę ir 45,219 s.
„LMGTE“ klasėje plojimų nusipelnė 90 numeriu pažymėtas „Aston Martin“, kurį vairavęs Salih Yoluc trasą įveikė per 1 minutę ir 48,720 s. Vėliau šio laiko nesugebėjo pagerinti ne vienas „LMGTE“ klasės dalyvis.
Žiedinių lenktynių entuziastai šiuo metu nenustygsta vienoje vietoje. Netrukus visame pasaulyje prasidės naujas žiedinių lenktynių sezonas : „DTM“, „WTCC“, „BTCC“ - tai tik keletas įdomių čempionų pavyzdžių, kurie šiemet džiugins autosporto fanus.
Prie įdomių varžybų serijų reikėtų pridėti ir „ELMS“ (European Le Mans Series) pirmenybes, kurių oficialus startas įvyks balandžio 15 dieną, D.Britanijos pasididžiavimu laikomoje „Silverstone“ lenktynių trasoje. Nors iki pirmojo etapo liko mažiau nei dvi savaitės, visi šio čempionato dalyviai praėjusį savaitgalį keliavo į legendinę Formulės-1 trasą - Monzą.
Italijoje buvo surengti „ELMS“ dalyvių bandymai, kuriuose dalyvavo 36 iš tokių šalių kaip : JAV, Rusija, Prancūzija, Portugalija, Olandija, D.Britanija, Italija, Danija, Ispanija, Austrija, Lenkija, Šveicarija ir Vokietija.
Tokio tipo treniruotės naudingos ne tik „ELMS“ čempionatą stebintiems automanams, bet ir pačioms komandoms, kurios po ilgos pertraukos gali išbandyti į bolidus įdiegtus patobulinimus, išsiaiškinti tam tikrų komponentų stiprybes ir silpnybes. Tai - puiki treniruotė čempionato dalyviams ir puikus reginys čempionato gerbėjams.
„ELMS“ bandymai Monzoje vyko dvejas dienas per kurias visos komandos sugebėjo įveikti ne vieną dešimtį ratų. Šviečiant saule ir vyraujant gerai nuotaikai, daugelio akys nukrypdavo į „ELMS“ čempionato lyderius, o tiksliau - „LMP2“ kategorijos bolidus, kurie demonstruodavo geriausius trasos įveikimo laikus.
Patį geriausią rezultatą treniruotėse rodė 28 numeriu pažymėtas „IDEC SPort Racing“ komandos „Ligier JSP217“ bolidas. Nuo šio bolido nedaug atsiliko du „Graff“ ekipos monstrai, kurie geriausią laiką pademonstravo 3 iš 5 sesijų.
„LMP3“ kategorijoje sau lygių neturėjo „United Autosports“ komandos atstovai, kurie vedami Sean Rayhall pademonstravo geriausią laiką - 1 minutę ir 45,219 s.
„LMGTE“ klasėje plojimų nusipelnė 90 numeriu pažymėtas „Aston Martin“, kurį vairavęs Salih Yoluc trasą įveikė per 1 minutę ir 48,720 s. Vėliau šio laiko nesugebėjo pagerinti ne vienas „LMGTE“ klasės dalyvis.