• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį savaitgalį Monte Karle prasidėjo 2021-ųjų Pasaulio ralio čempionatas, o jame – avarijų virtinė ir daugkartinio šių pirmenybių nugalėtojo pergalė. 
Bendrame naujienų sraute, Sebastieno Ogierio pergalė nėra išskirtinis įvykis. Ypač autosporto pasaulyje, kur daugelis būtent to ir tikisi iš prancūzo. Vis dėlto, pergalė pirmame šių metų Pasaulio ralio čempionate yra išskirtinė.
Tai jau buvo 8-oji pergalė Monte Karlo ralyje ir 50-oji pergalė Pasaulio ralio čempionate. Pirmą kartą „WRC“ techniką vairavęs prancūzas Monte Karle triumfavo 2014 su „Volkswagen Polo R WRC“, o paskutinį – 2019 metais, vairuodamas „Citroën C3 WRC“.

Praėjusį savaitgalį Monte Karle prasidėjo 2021-ųjų Pasaulio ralio čempionatas, o jame – avarijų virtinė ir daugkartinio šių pirmenybių nugalėtojo pergalė. 
Bendrame naujienų sraute, Sebastieno Ogierio pergalė nėra išskirtinis įvykis. Ypač autosporto pasaulyje, kur daugelis būtent to ir tikisi iš prancūzo. Vis dėlto, pergalė pirmame šių metų Pasaulio ralio čempionate yra išskirtinė.
Tai jau buvo 8-oji pergalė Monte Karlo ralyje ir 50-oji pergalė Pasaulio ralio čempionate. Pirmą kartą „WRC“ techniką vairavęs prancūzas Monte Karle triumfavo 2014 su „Volkswagen Polo R WRC“, o paskutinį – 2019 metais, vairuodamas „Citroën C3 WRC“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Ralio laimėtojas – patenkintas
Sebastieno Ogierio kelias link pergalės nebuvo toks sklandus kaip taip gali atrodyti pasižiūrėjus į galutinius rezultatus.
Pavyzdžiui, ketvirtadienį prancūzas skundėsi prastai veikiančia stabdžių sistema, kuri leido kitiems lenktynininkams susikrauti, nors ir menką, pranašumą.
Penktadienį, esant nepalankioms, netgi sudėtingoms sąlygoms, Sebastienas Ogieris brovėsi link lyderio pozicijos, bet siekis išspausti maksimalų rezultatą sulaukė atitinkamų padarinių. Prancūzas pradūrė padangą ir turėjo sumažinti važiavimo tempą, dėl kurio Elfyn Evans išlaikė lyderio poziciją.
Savo užsibrėžtą tikslą prancūzas pasiekė tik šeštadienį, įveikus septintąjį greičio ruožą.

REKLAMA


„Toyota“ komandai – puikus startas
Lyderių gretoms labai dažnai priskiriamas Elfyn Evans, didžiąją dalį ralio įveikė elgdamasis atsargiai, o tai daugeliui gali nuskambėti keistai. Po to, kai Ott Tänak buvo išstumtas iš pirmosios pozicijos, ją užėmė ne bet kas, o Elfyn Evans. Dabar tik galima spėlioti, bet jeigu ne Sebastieno Ogierio šturmas, Elfyn Evans atsargumas būtų leidęs jam džiaugtis puikiu 2021-ųjų sezono startu.
Galiausiai, Elfyn Evans pasibaigus raliui neturėjo dėl ko liūdėti. Jis bendroje įskaitoje liko antras: „Apskritai, esu patenkintas, bet visą lenktynių savaitgalį nesijaučiau 100 procentų užtikrintas. Keliuose greičio ruožuose pademonstravau gerą važiavimo tempą, bet Sebastienas šį kartą buvo visa galva geresnis. Sekantį kartą norėčiau su Sebastienu rimčiau pakovoti“, – po ralio sakė Elfyn Evans.

REKLAMA
REKLAMA

Monte Karlo ralis 2021


Trečiam „Toyota“ vairuotojui, suomiui, Kalle Rovanperä, pirmasis Pasaulio ralio čempionato etapas susiklostė nesėkmingai. Raliui įpusėjus Kalle Rovanperä buvo trečias ir turėjo ženklų pranašumą prieš Thierry Neuville, bet tuomet išaušo sekmadienis. Pirmame sekmadienio greičio ruože jis pradūrė padangą ir dėl šio „netikėtumo“ prarado net 56,2 sekundės.
„Greičio ruožo pradžioje, greičiausiai, ant važiuojamosios dalies buvo akmuo, kurio aš nemačiau, bet pajutau, kai jį kliudėme“, – pasakoja Kalle Rovanperä.
„Po šio įvykio neturėjome kur dėtis. Puikiai žinojome, jog praradome trečią vietą, tad vėliau mūsų tikslas buvo išlaikyti esamą poziciją“, – pridūrė Kalle Rovanperä.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Nauji metai – naujas šturmanas
Vis dar jaunatvišku maksimalizmu spinduliuojantis „Hyundai“ komandos atstovas Thierry Neuville pirmąjį Pasaulio ralio čempionato etapą užbaigė trečioje vietoje. Lyg ir nieko nuostabaus, nes belgas visuomet pretenduodavo į prizines vietas, tačiau 2021-ųjų startas Thierry Neuville buvo ypatingas.
Monte Karlo ralyje jam asistavo naujas šturmanas – Martiyn Wydaegh. 28-erių belgas šioje autosporto disciplinoje nėra naujokas. Jo sąskaitoje – 18 lenktynių, su „R2“ ir „R5“ klasės technika, tad galite įsivaizduoti kokį įspūdį jam padarė aukščiausio lygio „WRC“ technika.
„Nuo pat pradžių žinojau, jog nebus lengva. Tiesą sakant, net nežinojau ko galiu tikėtis iš savo kolegos, bet galiu užtikrintai pasakyti, jog jam sekėsi puikiai“, – apie savo naują šturmaną sakė T.Neuville.

REKLAMA

Monte Karlo ralis 2021


Nepaisant sėkmingo Thierry Neuville šturmano debiuto, kitiems „Hyundai“ ekipažams sekėsi prasčiau. Pavyzdžiui, Baltijos šalių numylėtiniu tapęs Ott Tanakas pirmoje ralio dalyje neatsiliko nuo lyderių ir netgi vienu metu demonstravo ypatingai aukštą važiavimo tempą, tačiau šį kartą jį pavedė technika. Iš pradžių estas susidūrė su variklio problemomis, kurios privertė estą sumažinti važiavimo tempą, o sekančią dieną estas net du kartus pradūrė padangas ir aptarnavimo zoną turėjo pasiekti vėžlio greičiu, bet tai buvo tik dalis esto problemų.
Organizatoriai pažvelgę į esto vairuojamo automobilio padangas (o tiksliau – kas iš jų liko), vieningai nusprendė, jog padangų likutis nėra priimtinas ir jis negali naudotis bendro naudojimo keliais, kuriais ralio automobiliai naudojasi keliaudami tarp vieno ar kito greičio ruožų, tad jam neliko nieko kito tik pasitraukti iš Monte Karlo varžybų.
Trečiojo „Hyundai“ vairuotojas Dani Sordo pirmąjį šių metų Pasaulio ralio čempionato etapą užbaigė respektabilioje – 5-oje vietoje. Vis dėlto, pasibaigus raliui Dani Sordo neslėpė nusivylimo: „Mums šis ralis nebuvo labai sėkmingas. Aš nesu patenkintas savo rezultatu“, – sakė Dani Sordo.
„WRC2“ klasėje – nieko naujo
Andreas Mikkelsen buvo absoliutus „WRC2“ klasės lyderis. Jis savo nuožmiausią konkurentą, prancūzą, Adrien Formau, įveikė susikraudamas 1 minutės ir 52,2 sek. pranašumą.
Sprendžiant iš šių rezultatų, norvegas turi užtektinai parako, jog realizuotų savo tikslą – tapti dominuojančia jėga „WRC2“ klasėje.
 
Monte Karlo ralio rezultatai:
1. Ogier, Ingrassia (Fr./Toyota Yaris WRC) 2:56:33.7;
2. Evans, Martin (Brit./Toyota Yaris WRC) +32.6;
3. Neuville, Wydaeghe (Bel./Hyundai i20 Coupe WRC) +1:13.5;
4. Rovanperä, Haltunen Fin./Toyota Yaris WRC) +2:33.6;
5. Sordo, Del Barrio (Sp./Hyundai i20 Coupé WRC) +3:14.2;
6. Katsuta, Barritt (Brit./Toyota Yaris WRC) +7:01.3;
7. Mikkelsen, Floene (Nor./Skoda Fabia Rally2 evo) +7:23.6 („WRC2“ klasės nugalėtojas);
8. Greensmith, Edmonson (Brit./Ford Fiesta WRC) +8:21.1;
9. Fourmaux, Jamoul (Fr./Ford Fiesta Rally 2) +9:15.8;
10. Camilli, Buresi (Fr./Citroën C3 Rally2) +10:36.0;
11. Rossel, Fulcrand (Fr./Citroën C3 Rally2) +11:47.1 („WRC3“ klasės nugalėtojas));
12. Gryjazin, Aleksandrov (Rus./Volkswagen Polo GTI R5) +11:59.6;
13. Bonato, Boulloud (Fr./Citroën C3 Rally2) +12:56.3;
14. Ciamin, Roche (Fr./Citroën C3 Rally2) +14:15.2;
15. Bulacia Wilkinson, Ohannesian (Bolivia, Arg./Skoda Fabia Rally2 evo) +16:15.4.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų