Sekmadienio rytą Sebastienas Ogieris turėjo 0,2 sekundės pranašumą prieš Thierry Neuville, kuris šiandien atsidūrė daugelio apžvalgininkų dėmesio centre.
Pirmąjį sekmadienio greičio ruožą greičiausiai įveikė puikų tempą demonstruojantis Ottas Tanakas, kuris šnekučiuodamasis su žiniasklaidos atstovais teigė, jog stengėsi iš visų jėgų pademonstruoti rezultatą, kuriuo galėtų sumažinti atotrūkį nuo lyderių.
„Jeigu visi mano varžovai važiuos tokiu pačiu tempu kaip aš, bus labai sunku sumažinti lyderių pranašumą“, – pridūrė Ottas Tanakas.
Tuo tarpu lyderio karūną bandantis išlaikyti Sebastienas Ogieris 13-ąjį greičio ruožą baigė trečioje vietoje ir savo persvarą prieš Thierry Neuville padidino iki 3,3 sekundės.
Sekantys du greičio ruožai turėjo būti palankūs Sebastienui Ogieriui, kurie vyko jam puikiai pažįstamose apylinkėse ir keliais, kuriais jis važinėja kiekvieną dieną.
Sebastieno Ogierio bendravardis – Sebastienas Loebas, sekmadienį pradėjo ne pačios pakiliausios nuotaikos. Vien dėl to, jog prancūzui nelabai patinka dygliuotos padangos, kurios neleidžia lenktynininkui automobiliui primesti savo vairavimo stiliaus, bet net ir tai netrukdė garsiajam lenktynininkui neatsilikti nuo lyderių.
Kaip penkis pirštus šiuos kelius pažįstantis Sebastienas Ogieris akivaizdžiai tikėjosi išnaudoti savo pranašumą, tačiau paskutinėje greičio ruožo atkarpoje padarytos klaidos lyderiui kainavo vos 0,8 sekundės. Vėl nuostabų automobilio valdymo įgūdžius pademonstravęs Ottas Tanakas laimėjo dar vieną greičio ruožą, o antroje pozicijoje likęs Thierry Neuville atsiliko vos 0,7 sekundės.
Likus paskutiniams dviems Monte Karlo greičio ruožams, Sebastienas Ogieris sugebėjo išlaikyti minimalią persvarą – 3,2 sekundės. Tuo tarpu nuostabiai šiame ralyje atrodantis Ottas Tanakas užtikrintai įsitaisė trečioje vietoje.
Kol ralio fanai laukė priešpaskutinio greičio ruožo starto, „Citroen“ komandos vadovus pasiekė nemaloni žinia – Sebastienas Ogieris sustojo šalikelėje ir bando išspręsti neįvardintą automobilio gedimą. Net neabejojame, jog Thierry Neuville išgirdęs šią naujieną lengvai atsikvėpė, bet tai buvo tik trumpa džiaugsmo akimirka. Po tam tikro laiko Sebastienas Ogieris sugebėjo atvykti į greičio ruožą startą.
„Sustojome, nes automobilio akceleratorius pradėjo veikti netolygiai. Teko imtis iniciatyvos ir bandyti pašalinti šį gedimą“, – stovėdamas prie starto linijos kalbėjo prancūzas.
Nepaisant problemų su akceleratoriaus pedalu, Sebastienas Ogieris atidavė visas savo jėgas, bet to, deja, neužteko. Thierry Neuville užfiksavo geriausią greičio ruožo įveikimo laiką ir „Citroen“ ekipos lyderio persvarą sumažino 2,8 sekundės arba iki 0,4 sekundės.
Paskutinis, lemiamas greičio ruožas, kuriame įtampa pasiekė aukščiausią tašką.
„Tai vienas iš tų momentų, kai aš beprotiškai noriu laimėti šį etapą. Tai buvo sunkus ralis, bet šiandienos pergalė būtų kaip braškė ant skanaus deserto“, – savo emocijomis dalijasi Sebastienas Ogieris.
Akivaizdu, jog prancūzas laimėti šį ralį norėjo. Labai norėjo. Jis paskutinį greičio ruožą įveikė per 9 minutes ir 41,2 sekundės arba 1,8 sekundės greičiau už Thierry Neuville. Nors ši persvara buvo minimali, to pilnai užteko, jog pergalės taurė Monte Karle atitektų „Citroen“ komandos nariui.
Bendra dalyvių įskaita
1. | S. OGIER | J. NGRASSIA | CITROEN TOTAL WRT | 3:21:15.9 | |
2. | T. NEUVILLE | N. GILSOUL | HYUNDAI SHELL MOBIS WRT | 3:21:18.1 | +2.2 |
3. | O. TÄNAK | M. JÄRVEOJA | TOYOTA GAZOO RACING WRT | 3:23:31.1 | +2:15.2 |
4. | S. LOEB | D. ELENA | HYUNDAI SHELL MOBIS WRT | 3:23:44.1 | +2:28.2 |
5. | J. LATVALA | M. ANTTILA | TOYOTA GAZOO RACING WRT | 3:23:45.8 | +2:29.9 |
6. | K. MEEKE | S. MARSHALL | TOYOTA GAZOO RACING WRT | 3:26:52.1 | +5:36.2 |
7. | G. GREENSMITH | E. EDMONDSON | M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM | 3:34:20.5 | +13:04.6 |
8. | Y. ONATO | B. BOULLOUD | YOANN BONATO | 3:35:12.4 | +13:56.5 |
9. | S. SARRAZIN | J. RENUCCI | SARRAZIN STÉPHANE | 3:35:22.7 | +14:06.8 |
10. | A. FOURMAUX | R. JAMOUL | FOURMAUX ADRIEN | 3:37:19.3 | +16: |