• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sausio 24-ą dieną oficialiai startavo 2019 metų Pasaulio ralio čempionatas. Tradiciškai, pajėgiausi ir talentingiausi ralio dievaičiai susirenka į Monte Karlą – vieną seniausių ir apgaulingiausių Pasaulio ralio čempionato etapų.
Šiemet savo jėgas Monte Karlo ralyje išbandys 99 sportininkai iš viso pasaulio. Kiekvienas iš jų į ralį atvyko turėdamas vieną ir tą patį tikslą – nugalėti. Ypač tie, kurie dalyvauja itin konkurencingose „WRC“ bei „WRC2“ automobilių klasėse.
2019 metų sezoną pradėti leidžiantis Monte Karlo ralis, po labai ilgos pertraukos dalyvius pasitiks su atnaujintais greičio ruožais. Iš tiesų, net 40 procentų greičio ruožų yra nauji ir neturi nieko bendro su 2018 metais organizatorių paruoštu maršrutu.

Sausio 24-ą dieną oficialiai startavo 2019 metų Pasaulio ralio čempionatas. Tradiciškai, pajėgiausi ir talentingiausi ralio dievaičiai susirenka į Monte Karlą – vieną seniausių ir apgaulingiausių Pasaulio ralio čempionato etapų.
Šiemet savo jėgas Monte Karlo ralyje išbandys 99 sportininkai iš viso pasaulio. Kiekvienas iš jų į ralį atvyko turėdamas vieną ir tą patį tikslą – nugalėti. Ypač tie, kurie dalyvauja itin konkurencingose „WRC“ bei „WRC2“ automobilių klasėse.
2019 metų sezoną pradėti leidžiantis Monte Karlo ralis, po labai ilgos pertraukos dalyvius pasitiks su atnaujintais greičio ruožais. Iš tiesų, net 40 procentų greičio ruožų yra nauji ir neturi nieko bendro su 2018 metais organizatorių paruoštu maršrutu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Thierry Neuville Monte Karlo ralis 2019


Į priekį įsiveržė atkaklusis estas. Neilgam
Ketvirtadienio vakaras, susigūžti verčianti oro temperatūra ir griausmingai skambantys bolidai džiugino Monte Karlo gyventojų ausis.
Pirmoji ralio diena – pakankamai trumpa, bet tikrai ne pati lengviausia. Ralio dalyviai tamsiu paros metu turėjo įveikti du greičio ruožus, kuriuose netrūksta nei greitų, vingiuotų, it ką tik išviręs makaronas, vingių.
Kaip ir buvo galima tikėtis, nuo pat pirmųjų greičio ruožų kilometrų aršiausia kova užvirė tarp praėjusių metų lyderių: Otto Tanaka ir Sebastieno Ogierio.
Pirmajame greičio ruože, kurio ilgis siekė beveik 21 kilometrą, ralio dalyvius pasitiko sniegu ir ledu padengta kelio danga, todėl nenuostabu, jog didžioji dauguma pasirinko dygliuotas padangas, galinčias užtikrinti maksimalų sukibimą tokiose sąlygose.

REKLAMA

Citroen Racing Monte Karlo ralyje


Pirmąjį, tamsa apgaubtą greičio ruožą įveikė „Toyota“ komandos garbę ginantis ir realią galimybę šiais metais iškovoti čempiono titulą turintis Ott Tanakas. Jis praėjusių metų čempionui, Sebastienui Ogieriui, pakrovė malkų, o oficialiau – greičio ruožą įveikė 10,6 sek. greičiau. Tuo tarpu antroje vietoje likęs Krisas Meeke nuo akis išdegusio lėkusio esto atsiliko vos 5 sekundėmis.
Ne patį geriausią rezultatą pademonstravęs Sebastienas Ogieris antrąjį greičio ruožą pradėjo pirmasis. Gerokai rimtesnis ir susikoncentravęs apie 20 kilometrų ilgio greičio ruožą, kuriame netrūks aklų, aštrių posūkių, kurie tamsiu paros metu gali tapti kai kurių lenktynininkų ankstyvuoju finišu.

REKLAMA
REKLAMA

Monte Karlo ralis 2019


Pirmame greičio ruože kažkur užmarštyje likęs Thierry Neuville, prieš prasidedant antrajam greičio ruožui buvo įsitikinęs, jog jo sprendimas pasirinkti „Slick“ tipo padangas atsipirks su kaupu. Ir žinote ką? Atsipirko.
Jis buvo gerokai greitesnis už savo varžovus ir antrąjį greičio ruožą įveikė fantastišku tempu – per 13 minučių ir 18,5 sek. Tuo tarpu Sebastienas Ogieris ir Ottas Tanakas nuolatos ieškodami sukibimo su kelio danga nuo lyderio atsiliko atitinkamai 11 ir 12,5 sek.
Puikiai pirmame greičio ruože pasirodęs Krisas Meeke susidūrė su netikėtai sprogusia padanga. Lenktynininką pavedusi guma jam kainavo daugiau nei vieną minutę ir kelionę į septintą poziciją.
Saulutė šviečia, lyderius gazuoti kviečia
Penktadienis – gerokai ilgesnė ir sunkesnė diena, per kurią sportininkai buvo įpareigoti įveikti gerokai ilgesnę distanciją.
Antroji ralio diena prasidėjo neįprastai. Iš pradžių organizatoriai nusprendė atšaukti trečiąjį greičio ruožą dėl per didelės žiūrovų koncentracijos ties greičio ruožo finišu. Iškart į ketvirtąjį greičio ruožą peršokę dalyviai prie starto linijos atrodė šiek tiek suirzę, bet tai laikina.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

M-Sport Monte Karlo ralyje


Sebastienas Loebas pasinaudojo savo šaltakraujiškumu ir ketvirtąjį greičio ruožą įveikė greičiausiai. Fantastika, ar ne? Taip pasakytų daugelis, tuo tarpu Sebastienas Loebas savo rezultato labai stipriai nesureikšmino, nes greičio ruožą prancūzas įveikė su prakiurusia padanga. Nepaisant to, jis buvo vos 0,5 sek. greitesnis už antroje vietoje likusį Thierry Neuville ir 11,1 sek. greitesnis už trečioje pozicijoje įsitaisiusį Sebastieną Ogierį.
Sekančiame etape revanšo ištroškęs praėjusių metų čempionas pasinaudojo varžovų padarytomis klaidos ir penktąjį greičio ruožą įveikė per 13 minučių ir 49,1 sek.
Malonų siurprizą pateikė iki šiol pastovaus ritmo nesuradęs Jari Matti Latvala. Jis nuo lyderio atsiliko tik 2,9 sekundės ir bendroje įskaitoje sugebėjo patekti tarp šešių greičiausių.

REKLAMA


Šeštas ir septintas greičio ruožas tapo tikru kovos lauku, kuriuose savo pajėgumą bandė pademonstruoti pagrindiniai Pasaulio ralio čempionato lyderiai.
Šeštame greičio ruože puikų tempą pademonstravo ne vienas, bet du lenktynininkai: Sebastienas Ogieris ir Jari Matti Latvala. Fantastiškas sutapimas, bet abu sportininkai šeštąjį etapą įveikė tokiu pačiu tempu – per 13 minučių, 39,5 sek.
Jiems ant kulnų lipo fantastiškai greičio ruožą pravažiavęs Andreas Mikkelsen. Jis nuo lyderių atsiliko tik akimirką – 0,4 sek. Tuo tarpu absoliutus ralio lyderis atsiliko dvejomis sekundėmis.

REKLAMA

Citroen Racing Pasaulio ralio čempionate


Septintasis greičio ruožas vėl baigėsi netikėtai. Šį kartą greičio ruožą laimėjo Sebastienas Loebas, antroje vietoje palikęs Elfyną Evansą ir Sebastieną Ogierį.
Krisas Meeke, panašu, nebegalės pretenduoti į Monte Karlo nugalėtojo taurę. Netikėtai sulūžęs ratlankis lenktynininkui kainavo beveik keturias minutes.



Paskutinis greičio ruožas buvo itin svarbus dviems ralio dalyviams: Sebastienui Ogieriui ir Thierry Neuville. Šie du lenktynininkai tikrai norėtų rytojaus dieną pradėti būdami bendros įskaitos lyderiais.
Sebastienas Ogieris aštuntąjį greičio ruožą įveikė per 13 minučių ir 37,5 sek. Komandos atstovų manymu, šio rezultato turėtų užtekti tam, jog prancūzas išsaugotų bent minimalų pranašumą. O, bet, tačiau...

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford M Sport 2018


Pro finišo liniją praskridęs Thierry Neuville greičio ruožą įveikė net (pradėkite girdėti intensyvų būgnų mušimą) 12 sekundžių greičiau negu Sebastienas Ogieris, o tai padėjo sumažinti lyderio persvarą iki vos dviejų sekundžių.
Visus savo rezultatu nustebinęs lenktynininkas iš Belgijos, šnekučiuodamasis su žiniasklaidos atstovais teigė, jog greičio ruožą jam pavyko įveikti sklandžiai, kaip per sviestą.
Po keleto nesėkmingų etapų atsitiesęs Ottas Tanakas taip pat sugrįžo į lyderių gretas. Jis 8-ąjį greičio ruožą įveikė 7,2 sek. lėčiau negu Thierry Neuville.
Dalyvių įskaita po pirmosios dienos:
































































1. S. OGIER 1:37:17.3
2. T. NEUVILLE 1:37:19.3 +2.0
3. A. MIKKELSEN 1:38:35.0 +1:15.7
4. J. LATVALA 1:38:42.4 +7.4
5. S. LOEB 1:38:43.2 +0.8
6. E. EVANS 1:39:04.8 +21.6
7. O. TÄNAK 1:39:52.2 +47.4
8. K. MEEKE 1:42:50.3 +2:58.1
9. G. GREENSMITH 1:44:17.4 +1:27.1
10. T. SUNINEN 1:53:38.4 +9:21.0



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų