Tai yra vienas iš tų projektų, kuris leido „Porsche“ inžinieriams išlaisvinti savo vaizduotę ir sukurti tokią „924“ versiją, kuri turėtų būti gaminama nuo pat pirmosios „924“ gyvenimo pradžios.
„GTR“ buvo aprūpinta agresyviomis kėbulo detalėmis, milžiniškomis oro paėmimo angomis ir puikiai su kėbulo linijomis susiliejančiu galiniu spoileriu.
Po variklio dangčiu slypėjo 2.2 litrų, 380 arklio galių ir 405 Nm sukimo momentą išvystantis benzininis variklis, kuris vos 930 kilogramų sveriančią mašiną priversdavo pasiekti 290 km/val. maksimalų greitį. Iki 100 km/val. jis įsibėgėdavo per 4.7 sekundės.
„Porsche“ iš viso pagamino tik 17 automobilio vienetų. Bent jau Jungtinėse Valstijose šis automobilis tuomet buvo pardavinėjamas už 75 tūkst. dolerių.
Tuo tarpu į aukciono organizatorių rankas patekęs modelis bus parduotas už žymiai didesnę sumą. 1981 metų gamybos egzempliorius didžiąją dalį savo gyvenimo praleido Japonijoje, tačiau šeimininkui pradėjus ieškoti naujų namų šiam automobiliui, į pagalbą atvyko „Coys“ aukciono atstovai.
Neoficialių šaltinių teigimu, reta „Porsche 924“ versija bus parduota už 200 - 300 tūkst. eurų.