Pasak technologijos kūrėjų, siekis sumažinti svorį cilindrų galvutėje buvo pasirinktas ne veltui. Čia ypač prasminga mažinti svorį, nes tai leidžia sumažinti transporto priemonės svorio centrą. O tai ne tik padeda vairavimo dinamikai, bet ir leidžia efektyviai sumažinti išmetamo CO2 kiekį.
Mokslininkų teigimu, iš šios medžiagos pagamintas velenas yra ne tik lengvesnis. Jis taip pat skleidžia mažiau vibracijų, sumažina variklio skleidžiamą garsą, nes plastikas pasižymi geromis garso slopinimo savybėmis.
Vis dėlto, didžiausia šios technologijos nauda – kaštai. Kadangi aliuminio liejinių gamybos grandinė yra pakankamai ilga ir brangi, iš plastiko pagamintas velenas kelis kartus sumažina gamybos išlaidas. Be to, naujoji dalis sumažina tiekimo grandinę, nes detalė iš gamintojo tiesiai keliauja į gamyklą, kur ji gali būti montuojama į variklį.
Ir galiausiai. Supaprastintas tiekimas bei pasirinktos medžiagos gamyboje turėtų sumažinti žalą aplinkosaugai.
Šiuo metu, pagal naują metodą sukurtas velenas yra intensyvių bandymų stadijoje, tad vargu ar naujoviškas metodas labai greitai pasieks serijinę gamybą.
Vidaus degimo variklio dienos suskaičiuotos – labai dažnai naudojama frazė, bet bent vienu akies krašteliu vidaus degimo variklio tobulinimo procesą stebintys specialistai pabrėš, jog tai nėra tiesa.
Įvairių koncernų, bendrovių ir mokslininkų grupelės nuolatos ieško būdų kaip patobulinti vidaus degimo variklį, kuris turėtų šviesią ir perspektyvią ateitį, tad nepaisant spartaus elektromobiliams skirtų baterijų technologiniam progresui, vidaus degimo variklių tobulinimo procesas taip pat nestovi vietoje.
Šį kartą rimtą žingsnį į priekį žengė Fraunhoferio instituto mokslininkai, kuriems taip pat talkino inžinierių komandos iš „Daimler“ koncerno, komponentų gamintojos „Mahle“ bei dvejų plastiko gamintojų iš Belgijos ir Prancūzijos.
Jungtinės inžinierių ir mokslininkų pajėgos sukūrė naują veleno modulį, pagamintą iš pluoštu sustiprintų polimerų. Naujasis veleno modulis atskiria veleną nuo cilindrų galvutės, kuri vis dar pagaminta iš aliuminio ir kurioje yra įleidimo ir išmetimo vožtuvai.
Projekto partneriai pasirinko itin stiprius, termoreaktyvinius polimerus, nes jie gerai atlaiko aukštą temperatūrą bei yra atsparūs mechaniniams bei cheminiams įtempiams, kuriuos sukelia sintetinės variklinės alyvos ir aušinimo skysčiai.
Vidaus degimo variklio dienos suskaičiuotos – labai dažnai naudojama frazė, bet bent vienu akies krašteliu vidaus degimo variklio tobulinimo procesą stebintys specialistai pabrėš, jog tai nėra tiesa.
Įvairių koncernų, bendrovių ir mokslininkų grupelės nuolatos ieško būdų kaip patobulinti vidaus degimo variklį, kuris turėtų šviesią ir perspektyvią ateitį, tad nepaisant spartaus elektromobiliams skirtų baterijų technologiniam progresui, vidaus degimo variklių tobulinimo procesas taip pat nestovi vietoje.
Šį kartą rimtą žingsnį į priekį žengė Fraunhoferio instituto mokslininkai, kuriems taip pat talkino inžinierių komandos iš „Daimler“ koncerno, komponentų gamintojos „Mahle“ bei dvejų plastiko gamintojų iš Belgijos ir Prancūzijos.
Jungtinės inžinierių ir mokslininkų pajėgos sukūrė naują veleno modulį, pagamintą iš pluoštu sustiprintų polimerų. Naujasis veleno modulis atskiria veleną nuo cilindrų galvutės, kuri vis dar pagaminta iš aliuminio ir kurioje yra įleidimo ir išmetimo vožtuvai.
Projekto partneriai pasirinko itin stiprius, termoreaktyvinius polimerus, nes jie gerai atlaiko aukštą temperatūrą bei yra atsparūs mechaniniams bei cheminiams įtempiams, kuriuos sukelia sintetinės variklinės alyvos ir aušinimo skysčiai.