„Mokilizingui“ skirta 2 188 eurų (0,03 proc. 2017 metų bendrųjų metinių veiklos pajamų dydžio) bauda, „Moment Credit“ – 1 853 eurų (0,05 proc. 2017 metų bendrųjų metinių veiklos pajamų dydžio) bauda. Skiriant baudas atsižvelgta į reklamų trukmę, transliacijos mastą ir kitas aplinkybes, pranešė Lietuvos bankas.
„Moment Credit“, reklamuodama vartojimo kreditus automobiliui įsigyti, o „Mokilizingas“, siekdama patraukti klientus vartojimo kredito palūkanų norma, tinkamai neįvykdė Vartojimo kredito įstatymo reikalavimo reklamoje pastebimai nurodyti tam tikrą standartinę informaciją apie vartojimo kreditą.
Reklamose vartojimo kredito palūkanų normos dydį nurodantys skaičiai buvo pateikti gerokai didesniu šriftu, nei privaloma standartinė informacija, ir labiau traukė vartotojo dėmesį, todėl standartinė informacija (tipinis pavyzdys) galėjo atrodyti kaip šalutinė, nereikšminga ir taip tapti vartotojams nepastebima.
Be to, abiejų bendrovių reklamose pateikto tipinio pavyzdžio tekstas buvo palyginti ilgas, jame nurodyta gana daug kiekybinės su siūlytais vartojimo kreditais susijusios informacijos, todėl, Lietuvos banko specialistų nuomone, tipinio pavyzdžio rodymo laikas (3-6 ar 7-8 sekundės) buvo per trumpas, kad vartotojas galėtų visą tekstą perskaityti.