• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
"Knygoje išskirta mūsų naudojama centro specialistų kokybės darbo vertinimo metodika, įgyvendinami aptarnavimo standartai", - pranešime spaudai sakė VMI viršininko pavaduotojas Dainius Daugirda.
Europos skambučių centrus pristatantis leidinys "Skambučių centrai" išleistas pirmą kartą.
Pernai balandį įkurtas centras šiuo metu konsultuoja gyventojų pajamų ir pridėtinės vertės mokesčių, socialinio ir privalomojo sveikatos draudimo įmokų, mokestinių procedūrų vykdymo klausimais.
Nuo trečiojo šių metų ketvirčio centras ims teikti informaciją ir apie pelno mokesčius, o metų pabaigoje trumpuoju centro telefonu 1882 paskambinę žmonės, planuojama, jau galės teirautis apie visus VMI administruojamus mokesčius.
Per praėjusius metus centras sulaukė beveik 140 tūkst. skambučių.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų