Politikai davė pylos mokamą automobilių stovėjimą prižiūrinčiai VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) ir pasiūlė ieškoti visų įmanomų būdų, kad kontrolė būtų dar griežtesnė.
Miesto tarybos narys Audrius Vaišvila padarė eksperimentą - kelias dienas įvairiose uostamiesčio senamiesčio vietose filmavo sustatytų automobilių eiles ir išsiaiškino, kad net apie 70 proc. vairuotojų už stovėjimą nėra susimokėję, tačiau buvo nenubausti.
"Pinigų yra, reikia tik juos pasiimti. Jei Taryba palaimino mokamo automobilių stovėjimo tvarką, tai nevykdydama jos kontrolės savivaldybė pati save diskredituoja. Todėl reikia griežtinti kontrolę, į gatves siųsti dar daugiau ekipažų, bausti pažeidėjus", - sakė jis.
KKT vadovams pateikus pernai metų rezultatus paaiškėjo, kad surinkta apie 400 tūkst. litų mažiau, nei planuota. Pernykštis rezultatas - 1,359 mln. litų. Tokio rezultato priežastys - kelios: metų pradžioje taikyta "švelni" tvarka, kilęs skandalas dėl neva nelegalių "parkomatų" buvo atgrasęs žmones mokėti, nepakako kontrolierių ekipažų, buvo sumažinti įkainiai, mokamo stovėjimo laikas.
Tačiau palyginti su pernai metų sausiu, kai buvo surinkta 24 tūkst. litų, per pirmą šių metų mėnesį KKT kasa pasipildė 82 tūkst. litų.
Anot KKT vadovo Gintaro Neniškio, kontrolė yra tokia, kiek skiriama pinigų. Du ekipažai dirba tris dienas per savaitę. Dažnai dirba tik vienas, mat trūksta lėšų algoms. Be to, ne visada pagelbėti sutinka ir policija, nes turi vykdyti savo tiesiogines funkcijas.
Denisas NIKITENKA