Kadangi po varikliu slypės Honda variklis, JER Development dirbtuvių specialistai taip pat sumontavo Honda del Sol sėdynes, S2000 prietaisų skydelį ir RSX variklio užvedimo mygtuką. Jeigu mėgstate autentiškumą, šie pakeitimai gali nelabai patikti, tačiau ieškantiems originalumo - patiks.
Vis dėlto labiausiai stebina JER Development darbuotojų pasiryžimas sukurti kažką kitokio. Nors projektas iki galo dar nėra pabaigtas, tačiau pirmieji vaisiai tikrai daug žadantys.
Taigi, pakalbėkime šiek tiek daugiau modifikacijas. Anksčiau minėjome, kad šis MINI turi Honda K20 benzininį variklį, tačiau tai ne viskas. JER Development sudėjo savo dirbtuvėse pagamintą galvą, išmetimo sistemą, gausiai modifikuotą Walbro kuro pompą. Net standartinė Honda elektros instaliacija buvo šiek tiek patobulinta JER Development vyrukų.
Šiuo metu Hondos variklis išvysto maždaug 250 arklio galių, kurio galia tiekiama per RSX Type S šešių bėgių pavarų dėžę ir riboto praslydimo diferencialą.
Ką dar vertėtų paminėti? Šiek tiek perdirbtus QA1 reguliuojamo aukščio amortizatorius ir dirbtuvėse specialiai šiam modeliui pagamintus sway bar'us.