Lazdijų rajono savivaldybė tikisi, kad padedant privatiems investuotojams šiemet pavyks pradėti geležinkelio krovinių terminalo statybą prie Mockavos.
Baigianti kadenciją savivaldybės taryba patvirtino šio terminalo teritorijos detalųjį planą, parengtą Kauno bendrovės "Pramprojektas".
Taip pat nuspręsta prašyti Vyriausybės perleisti savivaldybei patikėjimo teise 40 hektarų - tokį plotą terminalo statybai teks iškirsti Papartėlių miške, trečiadienį rašo "Lietuvos rytas".
Prieš dvylika metų ekspertų komisija Pietų Lietuvoje parinko šią vietą kaip tinkamiausią tokiam terminalui statyti. Tai turėjo tapti rimta parama ir darbo vietų stokojančiam Lazdijų rajonui.
Logistikos požiūriu, tarp Mockavos ir Šeštokų yra išskirtinė vieta Lietuvoje - siaurosios europinės ir plačiosios geležinkelio vėžės jungtis.
Terminalo vietos ir europinės vėžės geležinkelio trasos parinkimo ir pažymėjimo techniniam projektui parengti 1997 metais buvo išleista 4,5 mln. litų.
Anksčiau žiniasklaida yra rašiusi, kad Lazdijų rajono meras Romas Apanavičius slapta protegavo Vokietijos bendrovės "Deutsche Bahn" įmonę "Schenker", su kuria buvo sudaręs slaptą sandėrį - įmonė norėjo be aukciono gauti minėtą 40 hektarų sklypą ir teisę jame statyti Mockavos geležinkelio krovinių terminalą.
Apie ketinimus statyti terminalą prabilo ir bendrovės "Achema", "Mažeikių nafta", "PKN Orlen".