• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Atrodo vis daugiau „Volkswagen“ markės mėgėjų nusprendžia į savo mylimus automobilius sumontuoti šešių cilindrų motorus. Prieš keletą mėnesių jums pademonstravome pirmos kartos „Golfą“, kurio ratus suko legendinis „VR6“ agregatas. Šį kartą dėmesio centre bus dar vienas „Golfas“ su šešių cilindrų motoru.
Tačiau iškart pereikime prie skirtumų. Tai yra antros kartos „Golfas“, penkerių durų hečbekas ir jo ratus suka ne „VR6“, bet „R32“ modifikacijoje naudotas šešių cilindrų agregatas, kuris taip pat turi asociacijų su senesniais „VR6“ agregatais.
Taigi šio senučio „Golfo“ varikliaus skyriuje guli 3.2 litro agregatas, kuris išvysto 241 arklio galią. Tokio agregato turėtų pilnai užtekti ar ne?

Atrodo vis daugiau „Volkswagen“ markės mėgėjų nusprendžia į savo mylimus automobilius sumontuoti šešių cilindrų motorus. Prieš keletą mėnesių jums pademonstravome pirmos kartos „Golfą“, kurio ratus suko legendinis „VR6“ agregatas. Šį kartą dėmesio centre bus dar vienas „Golfas“ su šešių cilindrų motoru.
Tačiau iškart pereikime prie skirtumų. Tai yra antros kartos „Golfas“, penkerių durų hečbekas ir jo ratus suka ne „VR6“, bet „R32“ modifikacijoje naudotas šešių cilindrų agregatas, kuris taip pat turi asociacijų su senesniais „VR6“ agregatais.
Taigi šio senučio „Golfo“ varikliaus skyriuje guli 3.2 litro agregatas, kuris išvysto 241 arklio galią. Tokio agregato turėtų pilnai užtekti ar ne?

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų