Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Iš antraštės jau supratote, jog kalba eis apie šlovingąjį „Golf GTI“ ir apie pirmos kartos „Jetta“. Du pakankamai seni, tačiau automobilių tobulinimo kultūros atstovų mėgstami modeliai.
Pavyzdžiui : „Jetta“ yra aprūpinta „Steinmetz BBS“ ratais, kurie yra pakankamai populiarūs tarp „Opel“ markės fanų. Po variklio gaubtu slypi 1.8 litro darbinio tūrio motoras.
Tuo tarpu pirmos kartos „GOLF GTI“ tikrai nereikia pristatyti. „Hot Hatch'ų“ tėvelis šiuo metu laikoma tikra klasika ir ikona. Žvitriu 1.6 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu aprūpintas automobilis tapo tikra sensacija. Daugelis turbūt sutiks, jog pirmoji modelio karta yra pati gražiausia iš visų.
Vis dėlto norėtume jums užduoti vieną klausimą. Kodėl būtent šie modeliai yra dievinami? Pigus išlaikymas? Stilius? Tad nesidrovėkite ir palikite savo nuomonę.
Iš antraštės jau supratote, jog kalba eis apie šlovingąjį „Golf GTI“ ir apie pirmos kartos „Jetta“. Du pakankamai seni, tačiau automobilių tobulinimo kultūros atstovų mėgstami modeliai.
Pavyzdžiui : „Jetta“ yra aprūpinta „Steinmetz BBS“ ratais, kurie yra pakankamai populiarūs tarp „Opel“ markės fanų. Po variklio gaubtu slypi 1.8 litro darbinio tūrio motoras.
Tuo tarpu pirmos kartos „GOLF GTI“ tikrai nereikia pristatyti. „Hot Hatch'ų“ tėvelis šiuo metu laikoma tikra klasika ir ikona. Žvitriu 1.6 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu aprūpintas automobilis tapo tikra sensacija. Daugelis turbūt sutiks, jog pirmoji modelio karta yra pati gražiausia iš visų.
Vis dėlto norėtume jums užduoti vieną klausimą. Kodėl būtent šie modeliai yra dievinami? Pigus išlaikymas? Stilius? Tad nesidrovėkite ir palikite savo nuomonę.