„Labai gaila, kad viskas baigėsi. Tiek darbo įdėta, o parodyta tik du kartus. Visi labai susibendravome, juoko ir gražių akimirkų nestigo, tikrai buvo stimulas dirbti toliau“, - praūžus premjeroms šypsodamasis dėstė naujai iškeptas Romeo – dainininkas T.Juodsnukis.
Svajonių vaidmenį roko operoje jis laimėjo TV3 ir prodiuserių kompanijų „Videometra“ bei „TymDrym“ organizuoto muzikinio šou „Romeo ir Džiuljeta“ finale. Televizinis projektas buvo įžanginis roko operos etapas. T.Juodsnukio partnere Džiuljeta tapo visas konkurentes sėkmingai įveikusi LMTA kompozicijos studentė Raminta Naujanytė-Bjelle. Prizas – du galingi roko operos pastatymai Kauno „Žalgirio“ ir Vilniaus „Siemens“ arenose - T.Juodsnukiui ir Bjelle galvų neapsuko, atvirkščiai - prispaudė daug dirbti. Prieš pirmąją premjerą jiedu degė noru kuo geriau pasirodyti, o po antrosios prašė likimo dar sugrįžti į tokią didingą sceną.
„Per pirmąją premjerą Kaune visi buvome labai susikaupę, o per antrąją turėjome padaryti dar geriau. Bent man Vilniuje buvo sunkesnė diena, jaučiau dar daugiau atsakomybės. Geriausiai jaučiausi „numirdama“ – arija „Paukštis be sparnų“, per kurią Džiuljeta išgeria nuodų, buvo pati sunkiausia, bet ji man gražiausia“, - pasakojo Bjelle.
T.Juodsnukis didžiausią emocijų pliūpsnį abu kartus patyrė finalinėje scenoje, kurioje numiręs Romeo susitinka Džiuljetą. Tuomet Tadas, apsikabinęs Bjelle, nuoširdžiai įsiraudodavo. „Natūralu - paskutinė scena, visa istorija pereina per kūną, įspūdinga muzika tiesiog užvaldo, supranti, kad tavęs ten nebėra, nors ir stovi. Tai ir buvo jautriausia. Po premjeros visą vakarą buvo sunku išeiti iš personažo, teko dar paliūdėti. Buvo sunku šypsotis ir eiti nusilenkti žiūrovams, kai dar esi tos būsenos, bet mes visus apgavome, - juokėsi Tadas. - O smagiausia buvo suptis 7 metrų aukštyje. Kai kaskadininkai „Žalgirio“ arenoje iškėlė ant sūpynių aukštyn - buvo baisu, o „Siemens“ arenoje supdamasis jau galvojau - negi aukščiau nekelsite? O šiaip smagumas baigėsi ties pirmu veiksmu - tada prasidėjo isterijos. Tai nėra smagi pjesė, ji net ne apie meilę...“
Džiuljetos vaidmens atlikėjai sūpynių scena, kai jiedu su Romeo pakyla į svaiginantį aukštį, Vilniaus arenoje šiurpino odą: „Kitaip nei Tadui, Kaune man buvo visiškai nebaisu, o Vilniuje taip stipriai įsupo - ir šalta, ir dainuoti turiu, ir skrendu...“
O kaipgi jų garsioji bučinio scena, kurioje abudu užtrunka ilgiau nei akimirką? „Per repeticijas aktoriai tyčia spausdavo, - kodėl nesibučiuojame. Tadas labai dažnai juokauja, ir rimtose scenose per repeticijas prasidėdavo pagrindinis kvailiojimas. Tačiau kai reikėjo bučiuotis iš tikrųjų – tai ir padarėme“, - pasakoja Bjelle.
Pamačiusieji išskirtinį šios roko operos pastatymą, naujuosius Romeo ir Džiuljetą apibėrė komplimentais. „Komentarai tik geriausi, tai buvo įspūdingas renginys, buvo labai gražus Romeo“, - kvatojosi T.Juodsnukis, pasiliekantis viltį, kad roko operos statytojai pakeis sprendimą ją rodyti tik du kartus.
„Man labai patiko miuziklo tema, buvau visiškai savo rogėse. Jaučiau, kad man gera tai daryti, kad sekasi. Smagu, kad žmonės labai gražiai atsiliepė apie mūsų dainavimą. Labiausiai ir bijojau, kaip publika reaguos. Įsiminė vieno klausytojo pasakymas, kad likau savimi, net ir miuzikle neperforsavau, nedariau nesąmonių, - šyptelėjo Bjelle. - Man buvo labai svarbu išlaikyti tikrumą, išlikti tuo žmogumi, kuriuo esu, bet kartu įvaldyti rolę, nuspalvinti savo spalvomis, sukurti charakterį. Viskas daugmaž pavyko. Dabar norėčiau pakartoti, kad viskas įvyktų dar geriau. Perfekcionizmas veda į priekį, norėtųsi grįžti į „Romeo ir Džiuljetos“ sceną. Tiek daug darbo ir tik dvi premjeros... Duokite dar dešimt kartų padainuoti!”
Bjelle viliasi, kad ir ateity ji sulauks kvietimų dainuoti miuzikluose. „Išsipildė viena svajonė - aš padainavau Džiuljetos ariją. Dabar turiu kitų svajonių“, - užsimena naujoji miuziklų žvaigždė.