• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol Mitsubishi ruošiasi nutraukti EVO X modelio gamybą, daugelis modelio gerbėjų ir automobilių industrijos ekspertų pradėjo galvoti apie šio nuostabaus modelio pamainą. 
Pasirodo, japonai ruošiasi sukurti ne naujos kartos EVO, o modernų 3000 GT modelio įpėdinį.
Mitsubishi kompanijos padalinio vadovas D.Britanijoje, Lance Bradley, prasitarė, jog naujos kartos EVO bus truputėlį kitoks negu visi galvojome iki šiol. Naujasis modelis greičiausiai turės visiškai kitą vardą, tikrai naudos hibridinę jėgainę, turės 2+2 tipo kupė kėbulą ir bus sukurtas ant tos pačios naujos platformos kaip ir būsimasis Mitsubishi ASX. Pastarasis modelis turėtų debiutuoti 2016-2017 metais.
Tai bus ne pirmas kartas, kai Lance Bradley automobilių entuziastams papasakoja apie Mitsubishi kompanijos planus. Ankščiau šis vyras kalbėjo kaip Mitsubishi galvoja iMiEV Evolution Pikes Peak bolidą perkelti į serijinę gamybą ir pasaulį suvilioti sportišku elektromobiliu. Pikes Peak varžybose dalyvavęs bolidas buvo varomas tik baterijų teikiama energija, kurios pajėgumas siekė net 536 arklio galias.
Jeigu Mitsubishi iš tikrųjų galvoja apie 2+2 tipo hibridinį kupė, ateityje greičiausiai turėsime ne tris, bet keturis pajėgius japoniškus sportiškus kupė, kurie bandys nuversti Porsche 911 iš karaliaus sosto.
[nqspoll id="99"]

Kol Mitsubishi ruošiasi nutraukti EVO X modelio gamybą, daugelis modelio gerbėjų ir automobilių industrijos ekspertų pradėjo galvoti apie šio nuostabaus modelio pamainą. 
Pasirodo, japonai ruošiasi sukurti ne naujos kartos EVO, o modernų 3000 GT modelio įpėdinį.
Mitsubishi kompanijos padalinio vadovas D.Britanijoje, Lance Bradley, prasitarė, jog naujos kartos EVO bus truputėlį kitoks negu visi galvojome iki šiol. Naujasis modelis greičiausiai turės visiškai kitą vardą, tikrai naudos hibridinę jėgainę, turės 2+2 tipo kupė kėbulą ir bus sukurtas ant tos pačios naujos platformos kaip ir būsimasis Mitsubishi ASX. Pastarasis modelis turėtų debiutuoti 2016-2017 metais.
Tai bus ne pirmas kartas, kai Lance Bradley automobilių entuziastams papasakoja apie Mitsubishi kompanijos planus. Ankščiau šis vyras kalbėjo kaip Mitsubishi galvoja iMiEV Evolution Pikes Peak bolidą perkelti į serijinę gamybą ir pasaulį suvilioti sportišku elektromobiliu. Pikes Peak varžybose dalyvavęs bolidas buvo varomas tik baterijų teikiama energija, kurios pajėgumas siekė net 536 arklio galias.
Jeigu Mitsubishi iš tikrųjų galvoja apie 2+2 tipo hibridinį kupė, ateityje greičiausiai turėsime ne tris, bet keturis pajėgius japoniškus sportiškus kupė, kurie bandys nuversti Porsche 911 iš karaliaus sosto.
[nqspoll id="99"]

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų