Toks sprendimas buvo mažų mažiausiai keistas, mat būtent „Outlander“ buvo populiariausias „Mitsubishi“ bendrovės modelis Europoje. Nuo 2013 metų „Mitsubishi“ pardavė beveik 200 000 automobilių su iš tinklo įkraunama hibridine pavara.
„Mitsubishi“ bendrovės vadovams pakeitus savo sprendimą, japonų gamintojas dabar vėl bandys susigrąžinti prarastas pozicijas Europoje, o tai padės padaryti keletas naujų modelių. Vienas iš jų – Jungtinėse Valstijose ir Australijoje pripažinimo sulaukęs naujos kartos „Outlander“.
„Mitsubishi“ taip pat tam tikrose rinkose pristatė „Renault Captur“ kloną – „Mitsubishi ASX“. Šiemet taip pat pasirodys „Renault Clio“ klonas – „Mitsubishi Colt“.
Per ateinančius metus „Mitsubishi“ taip pat pristatys devynis elektrinius ir hibridinius modelius. Du iš jų bus pristatyti Europoje.
„Mitsubishi“ tikisi, jog atnaujinus modelių gamą, gamintojui Europoje pavyks kasmet parduoti 130 000 automobilių. Iš esmės, gamintojas siekia pardavimų apimtis padvigubinti.