• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penkiolikos metų jubiliejų švenčianti „Mitsubishi Outlander“ šeima tikrosios pasaulinės šlovės sulaukė į jos gretas įstojus „plug-in“ hibridiniam PHEV. Pastarasis yra geriausiai parduodamas tokio tipo elektromobilis visame pasaulyje. Beje, visos šeimos pardavimai – ne mažiau įspūdingi. Nuo 2001-ųjų iki dabar, pasirodžius trims šios šeimos kartoms, jau  parduota virš 1,5 milijono „Mitsubishi Outlander“.
„Outlander“ šeima išsiskiria ne tik aukštyn kylančia pardavimo kreive, bet ir konceptualumu – kiekviena iš trijų kartų įnešė šį tą naujo ne tik motininei kompanijai, bet ir visai elektromobilių pramonei.


  • Pirmoji karta: nukaldino posakį „krosoveris“ – pirmosios kartos „Outlander“ pirmtakas yra  koncepcinis ASX, pristatytas 2001 metų Detroito (JAV) automobilių parodoje.



  • Antroji karta: „Mitsubishi Motors“ korporacijos „Pasaulinio projekto“ startas – lanksti visoms rinkoms skirta architektūra (2005 m.)



  • Trečioji karta: 2012 m. pasirodęs PHEV – elektromobilis su mažu vidaus degimo varikliu.


„Outlander“ ir toliau laikosi inovacijų skleidėjo vaidmens – 2015 m. rudenį pristatė koncepcinį modelį MY16, kurio nauja vizualinė tapatybė buvo įvardinta kaip „dinamiškas skydas“ (Dynamic Shield).
„Outlander“ išlaiko strategines pozicijas ir „Mitsubishi Motors“ ateities produktų paletėje. Po prieš metus pristatyto ir daug dėmesio sulaukusio „Outlander“ MY16, ryžtingai siekdama išlaikyti rinkoje turimą pranašumą, įmonė ruošia naują „Outlander“ kartą.
Be to, paskatintas „Outlander“ sėkmės, koncernas vis daugiau dėmesio skirs mažiems, vidutiniams ir dideliems SUV. Bus siekiama, kad kiekviena šeima turėtų savo „plug-in“ arba elektrinę versiją.
Įdomūs faktai

  • Pirmos kartos automobilių pagaminta daugiau kaip 300 tūkst. 2003 m. pavasarį įvyko premjera Europoje – regione parduota 45 tūkst. vnt.

  • Antros kartos automobilių pagaminta daugiau kaip 600 tūkst. 2007-aisiais įvyko premjera Europoje – regione parduota 145 tūkst. vnt.

  • Trečios kartos automobilių (iki 2016 m. rugpjūčio) pagaminta daugiau kaip 598 tūkst. 2012 rudenį pristatymas Europoje – iki šių metų rugsėjo parduota 152 tūkst. automobilių.


Trys pagrindinės „Outlander“ šeimos rinkos (pardavimas iš viso, iki 2016 m. rugpjūčio):

  • Europa (įskaitant Rusiją bei Ukrainą) – 260 tūkst. vnt.

  • Šiaurės Amerika – 82 tūkst. vnt.

  • Šiaurės Azija – 65 tūkst. vnt.


Trys  pagrindinės „Outlander“ šeimos Europos rinkos (pardavimas iš viso, iki 2016 m. rugsėjo):

  • Jungtinė Karalystė – 32203 vnt.

  • Nyderlandai – 26467 vnt.

  • Vokietija – 18476 vnt.

Penkiolikos metų jubiliejų švenčianti „Mitsubishi Outlander“ šeima tikrosios pasaulinės šlovės sulaukė į jos gretas įstojus „plug-in“ hibridiniam PHEV. Pastarasis yra geriausiai parduodamas tokio tipo elektromobilis visame pasaulyje. Beje, visos šeimos pardavimai – ne mažiau įspūdingi. Nuo 2001-ųjų iki dabar, pasirodžius trims šios šeimos kartoms, jau  parduota virš 1,5 milijono „Mitsubishi Outlander“.
„Outlander“ šeima išsiskiria ne tik aukštyn kylančia pardavimo kreive, bet ir konceptualumu – kiekviena iš trijų kartų įnešė šį tą naujo ne tik motininei kompanijai, bet ir visai elektromobilių pramonei.


  • Pirmoji karta: nukaldino posakį „krosoveris“ – pirmosios kartos „Outlander“ pirmtakas yra  koncepcinis ASX, pristatytas 2001 metų Detroito (JAV) automobilių parodoje.



  • Antroji karta: „Mitsubishi Motors“ korporacijos „Pasaulinio projekto“ startas – lanksti visoms rinkoms skirta architektūra (2005 m.)



  • Trečioji karta: 2012 m. pasirodęs PHEV – elektromobilis su mažu vidaus degimo varikliu.


„Outlander“ ir toliau laikosi inovacijų skleidėjo vaidmens – 2015 m. rudenį pristatė koncepcinį modelį MY16, kurio nauja vizualinė tapatybė buvo įvardinta kaip „dinamiškas skydas“ (Dynamic Shield).
„Outlander“ išlaiko strategines pozicijas ir „Mitsubishi Motors“ ateities produktų paletėje. Po prieš metus pristatyto ir daug dėmesio sulaukusio „Outlander“ MY16, ryžtingai siekdama išlaikyti rinkoje turimą pranašumą, įmonė ruošia naują „Outlander“ kartą.
Be to, paskatintas „Outlander“ sėkmės, koncernas vis daugiau dėmesio skirs mažiems, vidutiniams ir dideliems SUV. Bus siekiama, kad kiekviena šeima turėtų savo „plug-in“ arba elektrinę versiją.
Įdomūs faktai

  • Pirmos kartos automobilių pagaminta daugiau kaip 300 tūkst. 2003 m. pavasarį įvyko premjera Europoje – regione parduota 45 tūkst. vnt.

  • Antros kartos automobilių pagaminta daugiau kaip 600 tūkst. 2007-aisiais įvyko premjera Europoje – regione parduota 145 tūkst. vnt.

  • Trečios kartos automobilių (iki 2016 m. rugpjūčio) pagaminta daugiau kaip 598 tūkst. 2012 rudenį pristatymas Europoje – iki šių metų rugsėjo parduota 152 tūkst. automobilių.


Trys pagrindinės „Outlander“ šeimos rinkos (pardavimas iš viso, iki 2016 m. rugpjūčio):

  • Europa (įskaitant Rusiją bei Ukrainą) – 260 tūkst. vnt.

  • Šiaurės Amerika – 82 tūkst. vnt.

  • Šiaurės Azija – 65 tūkst. vnt.


Trys  pagrindinės „Outlander“ šeimos Europos rinkos (pardavimas iš viso, iki 2016 m. rugsėjo):

  • Jungtinė Karalystė – 32203 vnt.

  • Nyderlandai – 26467 vnt.

  • Vokietija – 18476 vnt.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų